[toca] Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Har en liten liste over ting jeg trenger til min golf2. Den har nå stått en stund å jeg har kjøpt inn diverse snacks som jeg skal sette på til sommern kommer. Det som er problemet er at jeg ikke vet hvor jeg får tak i det jeg føler mangler. Golfen er en 84 modell med originalt brunt interriør :D Tingene jeg trenger er: Krommede speil Eksos med krommet stuss Håndtak med krom om det finnes til 5 dørs Den lista på bakluka uten nøkkelhull Vindusviskerarmer med krom Hadde vært evig takknemmlig om noen av dere kunne hjelpe med dette :) Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Listen på bakluka må du lage selv. Tror ikke den er å få kjøpt uten hull. Disse har bla billige krom dørhåndtak (Dansk butikk vel og merke): http://www.hovwdiaudi.dk/ Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg tror jeg har fire slike blanke deksel på dørhåndtakene om du ikke skal ha hele håndtaket i crome Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 De listene har jeg fra før. Er ute etter hele håndtak. Har bestilt fra den danske sjappa der nå så regner med de sender når eller om de får inn igjen håndtak fremme for det var utsolgt. Om ikke går det vel å få til på ett vis at jeg fester på håndtak uten nøkkelhull :) Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Er det old school du bygger? Visst ikke er det kanskje lettere å finne krom til Golf III/Audi.. Dørhåndtakene der passer tror jeg.. ? Autospar selger krommet speil, om de passer på Golf II er smak og behag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg har 4 stk kromhåndtak uten hull til lås liggende dersom det er av interesse. Eneste ulempen er at du må montere fjernstyrt sentrallås for å få låst bilen, men det ser jo helt sjef ut. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 tror jeg går for de på den danske siden. de var helkrom :D Hvor mye hadde du i såfall tenkt for de dinglevims? Er ikke noen som har liggende kromspeil da? Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 ']tror jeg går for de på den danske siden. de var helkrom :DHvor mye hadde du i såfall tenkt for de dinglevims? Er ikke noen som har liggende kromspeil da? Mer enn de koster på den dansken siden... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg