volvo264 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 ønsker å kjøp volvo med turbo, helst ikkje gasser turbo. men alt av interesse. kom gjerne med info og bilen. helst under 10tusen. er interisert i 100,200,700 serien... skulle kjøpe bil, men blei solgt i dag :( håper på å finne ei ny. hadde store planer Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Eg har ein B21et som eg har tenkt å selge. men desverre bare motor da.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Eg har ein B21et som eg har tenkt å selge.men desverre bare motor da.. :P jau kan no vere interessankt de da..komplett? pris? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Ja...Blir solgt helt komplett.. Kunne tenkt meg en 4-5 tusen for det..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ja...Blir solgt helt komplett.. Kunne tenkt meg en 4-5 tusen for det..:) ja oki...skal sjå litt rundt å sjå om eg finner ein heil bil..men om ikkje eg kjøper nåke. so skal eg kjøpe litt deler og litt forsjelli Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg