momo Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Har joinet Volvo folket og kjøpt meg sjuførr Volvo 740 TIC, helt dønn original. Bilder kommer vel bare jeg får surra meg til å ta de. Mulig det blir en hverdagsdrifter :) Fikk den veldig billig, men det er rust i kanaler + litt overflaterust og bensinmåleren funker ikke. Det er vel det, så jeg har litt å gjøre, men til 11 lapper klarte jeg ikke motstå :boxers Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 kjapp deg med bilder da.. kjøpte en selv i dag, delebil som går osv ;) Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Det snodige er at det er billigere og forsikre Volvoen enn Forden... :hvaskjera Ok bilder kommer snart :pics Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg lovte litt bilder, her er de: Er vinterhjul på nå, er 15" alu til sommern. Første nå blir å skifte den veldig slitne clutchen. Også må jo den siste lampa foran settes i, utover det vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, får ta det som det kommer. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 En motorvask hadde gjort seg der... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 11 Lapper?? Heldige faen! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Gralla med bil mann! Den fekk du billig ja, he he :) Der e møye du kan gjør med den ja. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 En motorvask hadde gjort seg der... Sitter å vurderer om jeg skal gi motoren / motorrom en skikkelig skrubb og få av lakken av trykkrøra (de er vel aluminium?), må jo ha blanke rør :) Har jo en tube med autosol stående her å, bilen blir nok stående et par uker nå, så jeg får passe på nå, så jeg har tid til cruising og ikke skruing til sommeren! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Liten oppdatering, nå har jeg bytta clutch, sjekk hvordan den gamle så ut! (ånei, den rørte seg ikke av flekken på slutten nei) Sjekk lamellene, eller rettere sagt der lamellene skulle ha vært.. yodude Motorvask Det var også jammen på tide, når jeg vaska neddi der fant jeg merkelapper og sånt jeg ikke så før, hehe, vaska liksågodt med JIF jeg for jeg hadde ikke noe annet, men det virka da det, og nå lukter det faktisk godt der å Man kan faktisk se det står Volvo på toppdekselet å. Her har jeg satt på konfilter, grunnen til at massemåleren er snudd er fordi ledningen til kontakta ble for kort om den hadde stått riktig vei. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrykladdina Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hoppe på å overfalle* Endelig en som har skønt dette her med volvo *klappe for* Gleder meg til å se forandringer og alt:D hehe.. Du som aldri i verden ville ha volvo og nå sitter du me en...hehe... wee.. dette reddda dagen.... **løpe glad videre inn i dagen min**m'm :respect :driving Siter play the life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg