ford'n Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Aha, vaskehallen på Shell ned ved Kirkerud der?Rå Beemer! Det stemmer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Bra bilde eller Omegamannen? :) KULT! hvem er han sexy karen som står og vasker kjerra di a?hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Min bil nyvaska, ser du hvor det er omegamannen? Bakke Racing: Deilig Bil! jEPP det er ved statoil i SKI hehe :) har ikke sett bilen din i ski før???ny innkjøpt? hvem er du? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Her er min ny vasket bil:) også på statoil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Vaskehall for lastebiler: orginalfronten er kùn på for vinteren :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ja hvem er du med Porscha? Tror jeg har sett deg flere ganger omegamannen.. driver å svir gummi på statoil i ny og ne..? Så også en MR2 Mk2 og en golf cab i ski i går.. finne, mr2en kjørte bra :D Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ja hvem er du med Porscha? Tror jeg har sett deg flere ganger omegamannen.. driver å svir gummi på statoil i ny og ne..?Så også en MR2 Mk2 og en golf cab i ski i går.. finne, mr2en kjørte bra :D hehe ja driver og skraper litt gummi av felg i ny og ne på statoil :)ja har sett deg i ski også med smart turbo børsa de:) har hørt popp offen hihi Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Her er mitt bidrag: Så fin:D Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hehe jeg ventet meg en rusten 2før under alt det skummet jeg men fra kom jo en bil som var ganske nydlig i lakken :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Fin bil! Men bakhjula kunne gjerne stått litt lenger ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 jEPP det er ved statoil i SKI hehe :) har ikke sett bilen din i ski før???ny innkjøpt? hvem er du? Ja hvem er du med Porscha? Pleier vanligvis å kjøre rimelig anonyme biler, samtidig som jeg ikke er så ofte i ski "sentrum".. Men får ganske mye oppmersomhet i porscha, er jo bare gøy det;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 ja så porscha synes den var veldig fin jeg :)Skal ta hilse på deg vis jeg ser deg i ski eller noe rundt der:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalala99 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 min ;D Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ikke i vaskehallen, men nyvasket og ren: Og et mobilbilde: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 akkurat ute av hallen idag..! HAr vel noen flere.. hmm Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg