volvokvaløya Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Siden jeg holder på med et Volvo prosjekt måtte jeg ha en god tillitsfull bruksbil. Valget falt på en Toyota Camry XLi 88 mod som er eid av min ekstremt pirkete onkel som har eid bilen siden den var ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drengen Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Godt valg du har gjort der. Har en kompis som har en strøken Camry v6, ca 88-modell, og det er en knall bil. Pluss at den er jævlig lett å legge brei med. God og luksuriøs bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Gratulerer, gikk nettopp selv i innkjøp av en fin Camry '88 V6 GLX God og pålitelig bil med fint drag. Har hatt Camry i familien lenge, å kan ikke si noe annet en at det er dønn solide biler. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg