AXi0N Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Det er vel ikke du som kjører rundt i bærum og forbi statoil i sandvika å smeller med en hvit 240???.. DEN SMELLER.. Og du sier du er lei av den smellinga.. høres nok nesten ut som du prøver å få den med vilje ett par ganger.. hvis dette er deg da Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by AXi0N Det er vel ikke du som kjører rundt i bærum og forbi statoil i sandvika å smeller med en hvit 240???.. DEN SMELLER.. Og du sier du er lei av den smellinga.. høres nok nesten ut som du prøver å få den med vilje ett par ganger.. hvis dette er deg da smellinga var morsom den første uka men er ganske plagsom i lengden. det er nok meg du har sett. smeller ikke med vilje forresten. det bare er såmnn hele tiden.. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Det er nok ikke deg han mener skrotnisse...tipper det er en hvit sedan med 3 17tommere og en stålfelg. Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Oki.. Har ettertenninger jeg også på golfen... men det er bare når jeg slipper opp gassen å lar den synke på turtall.. da smeller det i potta.. men det er pga. gasser feil... hadde en 2" ut bak før.. da fikk jeg 1 stort smell ved ett viss turtall... etter å ha montert effektanlegg med DTM stuss.. så får jeg mange smell når jeg slipper opp.. litt irriterende.. Og den jeg har sett har alu felger på alle.. som jeg har fått med meg!!... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by Guffen Det er nok ikke deg han mener skrotnisse...tipper det er en hvit sedan med 3 17tommere og en stålfelg. det vet jeg hvem er ja. Siste hjulet fallt plutslig av:D Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg