TurboXs Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Autronic SM2 med 1.93 chip selges. selges med waste spark tenning ledningsnett tilpasset volvo 2-3-7-9 serie men passer oxo godt til andre biler med 4syl alt av tempfølere og givere dette sprutet kan støtte antispinn noe som ikke enda er tilgjenglig med nye sm4 kan selges med siemens 820cc dyser kan selge kun tenning Er kun for å kunne styre de variable kammene i M3 motoren for å få en enda sterkere motor fra bunnen av at jeg har lyst til å selge. De som har lyst på antispinn bør derfor vurdere dette. pm eller 92217804 Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 pris? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 20,000 med alt Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 sorry, utenfor mitt budsjett... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 ja du kan jo dra til krb å kjøpe alt nytt å se hva det koster. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 ja du kan jo dra til krb å kjøpe alt nytt å se hva det koster. mindre enn 20k faktisk nytt hos krb Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Ble veldig overrasket over hvor rimelig KRB er på sprut. Faktisk mange som prøver og selge Autronic og Haltech dyrere brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hva kostet det med dyser tenninsmoduler coiler 2 halefektsensorer og vanntetette skjøtekontakter da. er det du må regne på da. dere må nok ha prøvd å handle litt deler før dere utaler dere der.ikke bare sitte på nett å klage på alle som har priser dere ikke liker. kan bruke sprutet mitt jeg men dette er da en mulighet for en som vil ha det ferdig plug and play og vil slippe unna full pris. frem til sm4 kom til for et halvt år siden var dette det gromeste sprutet til autronic med antispinn. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hva kostet det med dyser tenninsmoduler coiler 2 halefektsensorer og vanntetette skjøtekontakter da. er det du må regne på da. dere må nok ha prøvd å handle litt deler før dere utaler dere der.ikke bare sitte på nett å klage på alle som har priser dere ikke liker. kan bruke sprutet mitt jeg men dette er da en mulighet for en som vil ha det ferdig plug and play og vil slippe unna full pris. frem til sm4 kom til for et halvt år siden var dette det gromeste sprutet til autronic med antispinn. hva skal du handle deg nå da?? 20lapper er ikke så gæærnt for alt.. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Nei dette frister som fa**.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 blir sprutet solgt skal j ha autronic igjen men da sm4.sm4 grunnet trigginga av motoren og at j kan styre vanosen med den. autronic er et kjempsprut. var helt rått når volvo 16v turbo motoren min skulle justeres. etter 45 min med auto tune så var det rett ned på statoil å ta noen piruetter er en grunn til at det heter sm2 og sm4. sm4 er liksom oppfølgern med noen forandringer. er ikke noe dårligere sprut av den grunn. for der med volvo er det veldig bolt on da. triggerfeste på veiv og fordeler så er det meste i boks. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jo det er en B23 16v jeg tenker på.. Hvor hadde du sync giveren stående? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 der moder du en org fordeler. en tapp oxo sensoen inn fra siden. oxo lager du bare et lokk eller noe oppå. ganske enkelt. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg