aUDUN` Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i vanlig stålfelg med brønn? Mener jeg har sett dette på mk2 golf og gamle typen caddy osv. Noen som vet? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Fant noen bilder av felgene jeg tenkte på, men hva di heter og hvem som selger dem har jeg ikke peiling på. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 De heter ATS Classic...men de er ikke i stål..de er alu Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Slik ser ATS classic ut. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Faen hva er det jeg sier...de heter ATS CUP...ikke classic MY BAD...gikk litt fort i svingene her. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Der ja :D fant dem nå, takk. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg