FriX-244TiC Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har byttet: luftmengde måler,styre enhet..Rele`er.. tenningsmodul.. målte spenninga inn til styrenhet..var noen på 2-5V men skal på volvo i morgen å få koplingskjema så får me sjå.. henger kontaktledningene var grønn..hjalp ikke å kleppe dem vekk heller ikke hadde dem hovedstrømm heller(30spenning) da disse er strekt bare fra baklysa..alle jordingspungter er bra.. FAEN jeg er lei av å kjøre bensin slukere nå.. uuuf Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 nå har jeg kjøpt en komplett motor me el nett.. så nå tenker jeg.. dama var ivrig polerer da :) hu skal jo mess sannsynelig bruke denne da junior kommer... [/img] Puuuus...Hvaa er dette????? [/img] Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Sjekk om du har strøm til hjernene når du vrir nøkkelen mot start. Evnt prøv å bytte tenningslås. Det løste problemet mitt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 får a støm serru... skal jo i grunn vere enkelt det her.. men gidder ikke stå å kødde når jeg fikk en komplett motor som så bra ut med automat kasse(skal ikke ha det nei) for en tusenlapp..!!.. skal heller bruke tid på å få bilen i tipp topp stand.. trenger senkesett da..et godkjent et utenom Lefsjøfors! noen tips hvor man kan kjøpe det!?! //Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg