TeeBone Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hei. Jeg la inn et innlegg her for en tid tilbake, om det var noen som visste hvordan man setter på et powerfilter på en Audi 80 1.8E. Dette er da snakk om et kone-filter, og ikke et innsatsfilter. Er det noen som vet hvordan man gjør dette, eller har gjort det? Og som kan gi meg en god forklaring, og forhåpentligvis noen bilder? Takk for svar. Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hei. Jeg la inn et innlegg her for en tid tilbake, om det var noen som visste hvordan man setter på et powerfilter på en Audi 80 1.8E.Dette er da snakk om et kone-filter, og ikke et innsatsfilter. Er det noen som vet hvordan man gjør dette, eller har gjort det? Og som kan gi meg en god forklaring, og forhåpentligvis noen bilder? Takk for svar. Kone-filter :D den var ny.. :roll: Regner med du må har en overgang fra luftmengdemåleren, hvis du har det.. Nå er ikke jeg så kjent med 1,8E motorer, men det burde ikke være noe problem.. Gå inn på http://www.knfilters.com å se om du finner "bruksanvising". Det finnes værtfall til min 2,8. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Haha, mente vel egentlig cone.. Men hadde vært kjekt om noen på forumet her hadde gjort det før, på en lignende motor, og kunne forklart litt, og eventuelt vist meg bilder.. :) Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Og jeg kan ikke akkurat påstå at jeg fant den "bruksanvisningen" din noen plass heller :( Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Dette er bruksanvisninga til 2,8 30v. http://www.kandn.com/instructions/57-0515.pdf Men den er jo uaktuell for deg da.. Du har ikke et bilde liggende av luft-filter/luftinntaket ditt? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har et dårlig bilde jeg fant på nettet, men kanskje det hjelper litt? Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Såpass ja.. har ikke noe erfaring med disse motorene, men du kan jo bare skru litt å se. Det gjorde jeg med min, og da fant jeg fort ut hva jeg trengte å gjøre.. bare å huske hvilke skruer som skal hvor, så du ikke står igjen med et par tre skruer når du er "ferdig" :D Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Haha, ok! :) Men er det noen som vet hvor og hvordan LMM skal være / sitte? Det er det som er problemet, hvis ikke hadde jeg bare tatt av hele filterboksen og satt på et alurør eller noe lignende.. :) Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Du får forske litt på egen hånd vettu.. :roll: Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg