wicken Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Vi er nok fire stk.. Har også en sort S40, fra 2000 :) Enda ikke gjort noe med den, men har store planer :D Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40_babe Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Ja, er bra:) Det uhellet gikk helt fint, synes nesten ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40_babe Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Blir bra, svart s40 har stor pontensiale;) Vi har god smak:) deilig å være 18, blir en del kjøring nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Fin bil dette, men felger er ett must:) Lykke til iallefall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Nå har jeg kjøpt meg JVC sterioanleggmed usb-port.. Kjempe fornøyd.. Jeg vet at Pioneer er best emn JVC henger ikke langt etter, endte opp med JVC siden Pioneer ikke hadde usb port, må høre på mp3 spillern.. Har kjøpt noen nye høytalere også.. Så nå er det bare å spare opp til felger;) Å si at pioneer er best, hehe.. Grattis med ny spiller! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 tss tss.. heller grill og lykter enn senk...... Hva er det med folk å skifte den fine volvo grillen da?? =P ser så utrolig mye værre ut med de uorginale sportsgrillene! uff uff Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40_babe Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Helt enig.. men felger, sideskjørt, bakfanger, eksospotte, ordentlig sterioanlegg og ny frontfanger er fiiint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hoho, det var en kraftig bump :D Velkommen tilbake ;) Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hva er det med folk å skifte den fine volvo grillen da?? =Pser så utrolig mye værre ut med de uorginale sportsgrillene! uff uff Denna originale chrome grillen ser jo ut som en slags sil fra mat-industrien da! Dessuten bytter vel de fleste til original fas2-grill. Personlig anbefaler jeg å drite i å senke den. Greit nok, bilen ligger som ei padde når du skal kjøre hardt, men hvor og hur ofte gjør du egentlig det på norske veier? Ser bittelitt bedre ut, men til gjengjeld mister du mye komfort, spesiellt på vinterstid. Bytte grill og sette på noen greie felger så er mye gjort synes jeg. :) EDIT: Kunne med fordel også gått for fase2-lykter og hvite blinklys (evt også markeringslys om du er av den typen). Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Helt enig.. men felger, sideskjørt, bakfanger, eksospotte, ordentlig sterioanlegg og ny frontfanger er fiiint.. Åssen felger har du tenkt å gå for da? :) Likte felgene på denne S40`n godt jeg, tror kanskje de hadde kledd S40`n din :) Med tanke på styling, så synes jeg også denne S40`n er et kjempe godt eksempel, tror at den stylinga som sitter på denne S40`n hadde sett kjempe tøft ut på din svarte, hvis du ser bortifra panseret, syntes ikke det var noe pent jeg..... :) Ellers fant jeg 60/40 senkesett på http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7774 der det fulger med både dempere og fjører til en fornuftig pris mener nå jeg :) Men det er slik styling jeg liker på S40! :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hmm, kan ikke si at jeg synes den volvoen der var spesielt "fin" blir for mye gatebil preg synes nå jeg.. men det er sikkert mange som er helt uenige med meg :P feks det bodykittet hadde man klart seg uten.. og kanksje en anelse mindre felger.. da hadde det blitt en fin personbil =D Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hmm, kan ikke si at jeg synes den volvoen der var spesielt "fin" blir for mye gatebil preg synes nå jeg.. men det er sikkert mange som er helt uenige med meg :P feks det bodykittet hadde man klart seg uten.. og kanksje en anelse mindre felger.. da hadde det blitt en fin personbil =D Hør-hør!! :D Skal være mulig å kjøre over vanlige norske fartsdumper og grus-veier! Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 tøff bil, men jeg personlig ville ikke valgt den stylingen! noe dritt å måtte tenke på at man kan ta borti hver eneste gang det kommer en liten anntydning til en hump i veien! likte denne fronten godt jeg, ganske lik den orgianle egentlig! fiiin:) http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=8093&img=1 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Grunnen til at den fronten der ligner på den orginale, er fordi det er den orginale fronten, med en ekstra leppe.. Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 ååååååå.... Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg