Per-Henrik Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hei folket. nå har jeg lett å lett, men kommer ikke over den rette motoren. er det noen som kan hjelpe med og finne en b230 ET \FT \FK motor en komplett en den skal ned i 240 så klart. En hel bil til billig penge hadde også vært intresangt. men da må den være sånn at jeg bare kan klistre på nåe prøve skilter å kjøre hjem. Håper noen kna hjelpe med. jeg bor i Halden så det bør ikke være så alt for mange mil og kjøre. men i svergie eller norge spiller ingen rolle. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 søk på blocket o.l etter FT motor eller en volvo med turbo... Finner mange billige biler med greie motorer i og en hel haug med greie motorer til overkommelige priser.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 søk på blocket o.l etter FT motor eller en volvo med turbo... Finner mange billige biler med greie motorer i og en hel haug med greie motorer til overkommelige priser.. link :pray Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 http://www.blocket.se http://www.turboperformanceclub.com søk og rot litt rundt... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 blocket har jeg titta på ganske mye men kan hende det dukker opp noe Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 blocket har jeg titta på ganske mye men kan hende det dukker opp noe Pleier å dukke opp noe innimellom, ellers så pleier det å være noe tilsalgs på tpc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hvis du ikke tenker så mye på penger så er det ei sjappe som heter linköpings motorshop som selger motorer og alt mulig annet til volvo. tror sida heter http://www.lmshop.se Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 takker så meget for linkene. trur jeg har en komplett bil på honda nå. en 760 tic. en 87 modell. dete r b230fT motor som sitter i den? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 nei er ikke der b230ft som siter i 760 tic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 nei er ikke der b230ft som siter i 760 tic? jo det er vell det skrive leif. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 kan være bytta motor.. satt det ikke b23et i denna da? den er vel egentlig ikke så halv gæærn. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 kan selge motoren min jeg, om jeg får nok for den, ft motor med 531 topp som er gjort alt med sm2 sprut å grenrør stor intercooler å mye gromme deler Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 kan selge motoren min jeg, om jeg får nok for den, ft motor med 531 topp som er gjort alt med sm2 sprut å grenrør stor intercooler å mye gromme deler Har ikke penger til motore`n . Men hva skal du ha for den. Kan du spesifisere hva du har gjort med den? Porta 531 topp, 940 grenrør, getregkasse osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har ikke penger til motore`n . Men hva skal du ha for den. Kan du spesifisere hva du har gjort med den? Porta 531 topp, 940 grenrør, getregkasse osv? Grenrøret er custom made av vs motor. Toppen er portet og med større ventiler, andre ventilfjærer, jeg kjøpte toppen ferdig jeg ga 8 lapper for toppen, toppen er vist påkostet mer enn det. det er 265 getrag kasse med zinter. bunnen er ny overhalt da. må sjekke hva sånt er verdt.. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg