Tone Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 abs lampen min lyser og da kobler den ut noen som vet hva det kan være for noe?også merker jeg at abs\en kobler inn altfor fort hva kan det være?bilen er en bmw 328I Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 abs lampen min lyser og da kobler den ut noen som vet hva det kan være for noe?også merker jeg at abs\en kobler inn altfor fort hva kan det være?bilen er en bmw 328I på min var det føleren som hadde blitt slitt for bremsen klossene var slitt ned den lyste noen ganger og kobla ut andre ganger lyste den ikkeog absen virket skifta bremser og så over føleren og problemet var borte på min i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ok da får jeg ta og prøve det da takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg