golfrider Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 He he.. De ser mer sjabby ut enn de er.. Det støver fælt på plassen! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Var en tur innom huggern i dag. Fikk tak i 2 strøkne speil (det ene virket det som om glasset var litt løst, men det lar seg sikkert fikse) så da får jeg byttet mine heller slitne speil... Fant også noen tennpluggledninger i rød "silikon" som var ganske nye og som kommer til å passe bilen godt.. Ikke det at jeg skal vise frem motorrommet:p Morro for ungan i hvertfall! Har fått lagt på dekka også. Det viste seg å være litt kast i den ene felgen, men det går sikkert fint! Får sette den på bak;) Fikk faktisk litt strekk i dekka også, synes det så veldig bra ut! Gleder meg til å få dem på bilen! En liten smak: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Da har det vært treff på festningen i Halden. Masse fine biler og flott vær! Her er et bilde av auTomaten (tatt av Detuktioner) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Et bilde til (tatt av ekkoj): Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Bilen er nå til salgs!!!!! Det er med tungt hjerte at jeg selger bilen.. Men jeg har et annet prosjekt på lur som frister! Pris osv. kommer snart.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hvis noen vil ha seg en einser som er klar for treff og som har endel godbiter som strøkent gti-interiør, gewinde, lamper og som i tillegg er så godt som rustfri og eu-godkjent så er det bare å slå til... JEG ville ikke ha solgt denne bilen for under 20 lapper slik den fremstår idag... Synd du selger den Endre, men sånn er det bare av og til... :well Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Bilen selges i orginal stand (altså uten gewinde, gti interiør, felger, lykter osv) for 11000. Bilen er ferdig rustsveiset: fikset kanal og byttet bakplate. Sømmene ved bakplaten er kleenet. Det er nesten ikke rust på bilen (littegrann i kanten på hjulbuene bak, men ikke noe alvorlig) Ellers er bilen hel og fin, noe småsprut på lakken, men ellers i overaskende god stand (deler er omlakkert i forbindelse med bytte av bakplaten for å slippe lakkskjøter). Den er i god teknisk stand, motorem starter og går fint. Nylig tatt oljeskift og byttet filter. EU godkjent nylig, årsavgift betalt. Sommer og vinterdekk følger med. Er det ønskelig kan selvfølgelig gti interiøret, gewinden osv følge med, men da mot tillegg i pris. Send pm om du er intresert! P.S Bilen MÅ ikke selges.. jeg kan avskilte den og sette den bort på lager. Det er tross alt litt spesiellt med en så velholdt einzer med automat! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Legger ut noen bilder fra kjøring og noen fra Bugrun: De tre første er tatt av OC Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 nye dekk in the house! Ikke helt fornøyd med pollishen av felgene. Skal ta en runde til før jeg legger dekk på felg og felg på bil... pirelli p4000 165x60 14".. Bare et spørsmål. De runde blanke tinga som ligger ved siden av dekka er det felgringer til stålfelger? Eller ka er det? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 det er felgringer til stålfelger ja.. BTW Bilen er solgt for lenge siden. Men felgene har jeg fortsatt og de er til salgs.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 er de felgene originale eller polert? uansett, fikk tak i et sett selv, 5.5x15" og lurte på hvor mye du hadde tenkt å ta for dine, bare sånn at jeg veit ca hva de er verdt :) tok en byttejobb for mine serru. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg