golfrider Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det står teppe, ikke leppe... Selv om jeg trenger en leppe også. For å oppsumere: jeg trenger leppe OG teppe:pimp Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ah, ser du gjennomfører mange av de planene jeg hadde for min forrige Golf C. Sweet! Skal ikke mer til for å få en gammal tyskersliter kul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det står teppe, ikke leppe... Selv om jeg trenger en leppe også. For å oppsumere: jeg trenger leppe OG teppe:pimp Vi får ta en samlebestilling på diverse lepper...er flere på Værste som skal ha ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 høres ut som en plan! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har tatt noen godtriks på et sett baklykter: Pusset, slipt og polert.. Ingen flere merker og skrift her i gården (i hvertfall ikke på lyktene!) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 .....godtriks.... Glatt som en nybarbert og pudret mannerompe yummy Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 you said it! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Glatt som en nybarbert og pudret mannerompe yummy jasså, mange ensomme kvelder på værste nå....? :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 jasså, mange ensomme kvelder på værste nå....? :D De kalles ikke for Follo Gaylords uten grunn :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri x-pack Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det står teppe, ikke leppe... Selv om jeg trenger en leppe også. For å oppsumere: jeg trenger leppe OG teppe:pimp OOOPS :eek: Ja ja det var vel ment.... Vel, kan få kjøpt teppe m/bil av meg m'm Siter nissan 200sx(gate/drift) xr2-86(selges) xr2-87(prosjektRST) ford fiesta -84(goo bilen selges) Jetta 2-door -86(selges) Cortina 2-door -70(vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 He he.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tanken er å bruke endel deler fra mitt andre einserprosjekt på denne bilen, er litt dumt å bare ha godbitene liggende i "skuffen". Det vil bli gti look utseendemessig. Bla. skal disse herlige vindavviserne på: Disse øker også toppfarten med 2,54324594949438 km/t så sammen med vaerste klistremerket så er vel toppfarten nå øket til 78,54324594949438 km/t!!!!! Ikke verst bare det! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Da er senk bestillt og betalt! Joy! De nye felgene kommer på bilen i løpet av uken, skal bare handle inn noen adaptere og polere kanten først! Kan ikke si at jeg gleder meg til den poleringsjobben.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Da var spacere i hus! Kjøpte 20mm og får da et 25. Det blir passe med 8" felg:phatyo Måtte selvfølgelig prøvemontere en felg.. Men først fjernet jeg klarlakken på felgkanten. Skal polere kanten senere: Hva synes dere? Nå er det senk og "litt" hal og dra i hjulbuene som står for tur! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Når ulykken er ute er det best å være inne.. gjerne i nærheten av et brannslukkingsapparat hvis ulykken er i form av en brann! Her skal jeg ha mitt: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg