Gå til innhold

Sommerfelger og sånt :)

Ranger emnet


veliro

Anbefalte innlegg

Hey!

 

nå har det seg sånn at en kamerat kunne få tak i 195/40-16 dekk til god pris. Dvs i nærheten av innkjøpspris.. :D å jeg har kommet fram til at det vil være mye "bedre" dekk, siden det passer bedre med org rulleomkrets, så den vil gå bedre, billigere, det vil ikke subbe i torpedon, se bedre ut med mindre gummi og blablabla....

Men, spørsmålet er som følger; Vil 195/40-16 dekka bli såpass mye smalere at jeg slipper å valse hjulbuene ved senking? istedet for 215/40-16 dekka...? jeg må jo selge 215 dekka, å regner med å kanskje måtte gi et lite mellomlegg, men trur jeg slipper billigere unna enn om jeg må valse. Noen som trur det vil gå?

 

Mvh :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slags dekk er det du får tak i 195/40-15?

 

Har lyst på nye Yokohama dekk med den dimmensjonen, men fikk beskjed om at hverken Yokohama eller Dunlop leverte dimmensjoner lavere enn 195/45-15 :(

 

Håper på litt hjelp ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Legger opp et par bilder til av bilen med felgene jeg.. :) har også fått på GTI grillen og TDI emblemet... Leppe og takspoiler ligger på rommet og jeg må bytte øyelokka.. (fikk 6n istedet for 6n2) så venter bare på lakk, og senkesett er nok snart i posten.. Satte på Green-kit luftfilter i stad å... deilig lyd... :D

 

main_1966159211447c97b90d46f.jpg

main_1499196596447c99157b264.jpg

main_1550623949447c990edccbe.jpg

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare tull det der ass. jeg har selv Dunlop 195/40-16 de kjøpte jeg forige mnd.....

 

På en måte det jeg også tenkte... Men hvis du ikke skrev feil, så er dine dekk altså en tomme større enn det jeg trenger... Kan være Dem ikke har 195 bredde, 40 profil til 15 toms felg... Får se.. Foreløpig så får jeg bruke de "gamle sommerdekka" Gode nok ;)

 

Greit å vite at du i hvertfall fikk tak i 195/40-16 :)

 

 

 

Til Stambo

 

Du mener vel ikke at du har TDI-logo på bakluka og GTI-logo i grillen....? Ble ikke det litt mye forskjellige logoer, da? :cool:

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte det jeg også tenkte... Men hvis du ikke skrev feil, så er dine dekk altså en tomme større enn det jeg trenger... Kan være Dem ikke har 195 bredde, 40 profil til 15 toms felg... Får se.. Foreløpig så får jeg bruke de "gamle sommerdekka" Gode nok ;)

 

Greit å vite at du i hvertfall fikk tak i 195/40-16 :)

 

 

 

Til Stambo

 

Du mener vel ikke at du har TDI-logo på bakluka og GTI-logo i grillen....? Ble ikke det litt mye forskjellige logoer, da? :cool:

Hey.. :)

 

Jeg har TDI både framme å bak ja... ;) er kanskje litt "wannabe", men jeg syns det er tøft.. hehe.. :D

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Hehe, hvis du har en TDI maskin, så er det jo bare stilig! :D

 

Jeg trodde en stund at du hadde forskjellige embelmer... Og det ville vært litt rart. Men TDI emblemet er jo bare stilig ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår