Gå til innhold

problem å forsikre s4?

Ranger emnet


Dimmu87

Anbefalte innlegg

broren te en eg jobba me ha tenkt å kjøpe en s4 v8 91 mod men ha visst et lite helvette me å få den forsikra ifølge broren, påsto at sjøl om han satte den på mora so måtte alle brukara være over 28.. de kan no vel umuli være sant???! bilen e no ikkje so spesiell.. ha lyst på s4/s6 til neste bil å eg e 18 no.. han fyren e 19..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan nok stemme at det er så sykt ja.. hadde en s4 2,2T selv på hånden for under en mnd siden.. ringte da til samtilige selskap som er i denne yen.. fikk samme svar; så lenge bruker er under 28 er vi ikke intr.

så da ble det ikke no s klasse på meg denne gangen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde også det skulle være sygt dyrt med forsikring til denne bilen. sjekka me forskjellige å fikk: - uaktuellt.

- 10500kr

- 9300kr

å til slutt postbanken: 5400kr! eneste så er får ei lita hake med postbanken er at du må bli postbankkunde å få nettbank får å kunne ha forsikring... dvs ett ekstra bank kort å et ekstra mastercard å holde styr på.... men etter at jeg fikk vite hva postbanken skulle ha var valget klart...

 

jeg kjøper en audi 1992 s4 2.2 med en gang!!!

 

venter nå på at papir arbeid å slikt skal gå igjennom før jeg kan kjøpe den å forsikre den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
broren te en eg jobba me ha tenkt å kjøpe en s4 v8 91 mod men ha visst et lite helvette me å få den forsikra ifølge broren, påsto at sjøl om han satte den på mora so måtte alle brukara være over 28.. de kan no vel umuli være sant???! bilen e no ikkje so spesiell.. ha lyst på s4/s6 til neste bil å eg e 18 no.. han fyren e 19..

 

 

det er 93 modell din aperonk... hilsen morten

ung, stolt og homo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår