Gå til innhold

BILTREFF 1.APRIL - MANDAL! (sørlandstreff)

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jau kom heim jeg også nå.

var skuffandes må jeg si, skulle helelr hatt det i sørlandsparken.

jeg var litt eint ute (kom i 10 tida) og da kjørte bare bilene rundt i sentrum, skjedde liksom ikke noe mere..

 

hørte rykter om at det var en stakkar som mosta kortet også..

 

men var MANGE biler der ja :P det skal man ha, men hadde nok blitt bedre om det var i sørlands parken alikavell..

 

deilig og være hjemme skål folkens cheers

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvordan kan man oppsummere dette da?

 

Kristiansand, Sørlandsparken: Møtte opp en del folk der, ble litt sladding før vi kjørte mot Mandal i 20.45 tida... Nok av plass til flere biler..

En "usynlig" sivilbil rekognoserte med den ene inngangen, noe som forhindret en del dekkslitasje :)

Dessverre et sted som er og blir en politimagnet i nærmere framtid.. :(

 

Mandal: Liten og koselig by, men dessverre ikke nok store plasser til å arrangere et middels stort treff.. Ble en del folk igår, men fikk egentlig ikke samlet alle på et sted.. (mulig været spilte inn litt her)

Dette trakk dessverre ned litt, samt 2 politibiler (hele styrken?) som gjorde en iherdig jobb med å prøve å splitte biler..

 

Konklusjon:

Nå har vi iallefall prøvd Mandal, og for min del var det vellykket...

(Nytt anlegg i Clioen og en del kjente av meg som var der trakk opp)

Dessverre litt for lite store plasser

 

Alt i alt:

Tre av fem stjerner i Marius' reiseråneguide... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandal e vertfall ikke stede å ha rånetreff... funker sikert fint for mandalsfolket,men d var alt for små plasser å samle folk på.. ble jo spred rundt overalt...

 

nei.. sørlandsparken e bedre.. d for heller være med purken.. de kommer jo samme hvor vi er!!! d e jo lit moro å se på at de prøver å få kontrol på folk åså... noe de ikke klarer=)

- 1985 Toyota Land Cruiser

- 1960 Opel Olympia P1

- 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta)

- 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår