Gou Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Hmm.. jeg satt å kikte i K&N katalogen for å finne KIT te min 16v Polo (97mod) , da jeg kom over en Polo 6N(g40) ? 97 mod! trodde kje det blei lagt G40 av polo 6N eg ? kan noen forklara meg det ;) på forhånd takk ! ska få lagt ut bilder snart ! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Eneste måten å forklare dette på er TRYKKFEIL. K&N sitt 57i kit er forresten ikke særlig bra til G40 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 K&N 57i kit er ikke noe å anbefale på polo 16V.... Gir kun effekt tap og mer lyd... I tillegg er det stor fare for at du får oljen fra filteret i throttle bodien og da vil du få høy tomgang og problemer med at motoren dropper på turtall når du trykker inn clutchen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Nå er det jo forsåvidt et par gærninger som har dyttet G40 i Polo 6N da.. uten at K&N ville fabrikert en egen serie med luftfiltere til de ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 hmm.. synd atte K&N kit`t er betalt å bestilt , men men ! Får bare se om d går ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 K&N 57i kit er ikke noe å anbefale på polo 16V.... Gir kun effekt tap og mer lyd... I tillegg er det stor fare for at du får oljen fra filteret i og da vil du få høy tomgang og problemer med at motoren dropper på turtall når du trykker inn clutchen Det med olje i throttle bodien - er det noe som ødelegger noe ? Eller er det bare til å bytte tilbake så er problemet borte ? Hva er grunnen til effekt tapet ? For mye varm luft ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 i et blad jeg har er det en gull-polo med vr6!!! bra bil as Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Er det ikke G60 da? Kanskje de eldre det da, for jeg så 2 stk Polo G60 i dag. Rå biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 En kammerat av meg traff på en tysker på tur med Polo 6N en sin med 1,8l 16 v turbo sommeren for 2 år siden ... Kjekk sak .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Sonick K&N 57i kit er ikke noe å anbefale på polo 16V.... Gir kun effekt tap og mer lyd... I tillegg er det stor fare for at du får oljen fra filteret i og da vil du få høy tomgang og problemer med at motoren dropper på turtall når du trykker inn clutchen Det med olje i throttle bodien - er det noe som ødelegger noe ? Eller er det bare til å bytte tilbake så er problemet borte ? Hva er grunnen til effekt tapet ? For mye varm luft ? Effekttapet er nok varmluft ja.... olje i throttlebodien går stort sett å rense men vet om enkelte som har måttet bytte den da rensing ikke har nyttet Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 litt off topic men men.. e vel ingen så ikkje bor så långt i fra Haugesund(rogaland generelt) så har ein Polo 6N me Turbo/kompressor ? :op Sitte å vurdere om eg ska investera i d om ei stond.. hmm.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg