JKT! Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hei hei. Det er snakk om en todørs firer golf som jeg så på internett for en to-tre år tilbake. Husker jeg søkte på google bildesøk, og da dukket det opp en tofarget golf med 19"(?) kromfelger. Fargene var sort og lys grønn. Sort øverst og grønn nederst om jeg ikke husker helt feil. Jeg synes bilen var utrolig stilig. Har prøvd å søke på google igjen, men det er jo håpløst. Så derfor håper jeg noen andre også har sett denne bilen og kan hjelpe meg med å oppdrive noen bilder og gjerne fakta. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hei hei. Det er snakk om en todørs firer golf som jeg så på internett for en to-tre år tilbake. Husker jeg søkte på google bildesøk, og da dukket det opp en tofarget golf med 19"(?) kromfelger. Fargene var sort og lys grønn. Sort øverst og grønn nederst om jeg ikke husker helt feil. Jeg synes bilen var utrolig stilig. Har prøvd å søke på google igjen, men det er jo håpløst. Så derfor håper jeg noen andre også har sett denne bilen og kan hjelpe meg med å oppdrive noen bilder og gjerne fakta. På forhånd takk! Er nok den som er med i musikkvideoen til Rocco - Geeration Of Love du tenker på.. Har desverre ikke noe bilde, men kanskje noen andre har ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKT! Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 ton: Er nok denne ja, takk skal du ha. Har du flere bilder evt. link? chrlz: Er dette den fra Rocco`s musikkvideo?, hvis ikke så sleng gjerne opp bilder av den også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Her er noen til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg