Boosti Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 http://www.bilforumet.no/topic/104154-problemer-med-defa-alarm-lys-slutta-og-blinke/?do=findComment&comment=1123698 Kansje noen her som vet hva det er som er feil? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jeg skal sette inn noen sports stoler i golfen, og trenger da et par orginale understell til golf seter. Er det noen som har no og selge meg for en billig penge. Trenger jo bare litt av understelle, så setene kan se forjævelige ut. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Rødtona det orange på baklyktene rødt, ble selv fornøyd med resultatet. :) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 I dag satte jeg på sommer hjual...ikke no værsting felger, men greie nok.. Prøvde også den ny fine jekken på jobben..... :) Et stk golf på pall...kjøper betaler frakt :rolleyes: Beklager bilde kvalitene...desverre tatt med mobil... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Her var det dødt, lite tilbakemelding gitt.:shake Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 ble bra baklyktene :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Lyktene ble fine, men syns du skulle rødtona det hvite og, eller kjøpe hvite/rød lykter. Ellers stiller jeg meg kritisk til jekken din :P Traff pallen alle jekkepunktene, eller bare la den jevnt press på alt under der? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Lyktene ble fine, men syns du skulle rødtona det hvite og, eller kjøpe hvite/rød lykter. Ellers stiller jeg meg kritisk til jekken din :P Traff pallen alle jekkepunktene, eller bare la den jevnt press på alt under der? :) Helrøde syntes jeg ikke er så fint, av en eller anna grunn :P. Jeg skal kjøpe CrystalEdge lykter etter vært, Så sotinga er midlertidelig til jeg får meg andre lykter.Måtte bare få bort det stygge orange fargen. Pallen traff ikke jekkepunktene, men vi sjekka etter først så ikke no ble klemt i stykker. Den ble liggenes jevnt under hele, så det ble jevnt press. Så der gikk bra. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 trenger senking så har du en bra bil azz:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Fra luftfilter boksen og til innsugsmanifolden går det et rør, med et spjeld som styres av ei vacum klokke. Hva gjør jeg med det når jeg skal nytte til sports filter Bare tett igjen røret ved innsuget så den ikke suger fals luft.. utrolig strøken lakk forresten! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Driver og ser på senkesett nå, jeg tror jeg kommer til og gå for 60/40mm senk. Vil demperne ryke fort vist man kjører med org dempere og 60mm senk, og hvor får jeg kjøpt dempere biligst. Vil det bli no spessiel forskjell med senkeskåler, posetivt/negativt? Har ikke ikke så mye og rutte med, pga skole gang til høsten. Så vist jeg ikke finner dempere til en okey pris, så blir det nok bare 40mm senk rundt om. Noen som kan svare meg på noe av det jeg lurere på.:wonder Mvh Boosti Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Vet ikke hvilke konsekvenser det kan få, bortsett fra at dempern åker åt h******, men det anbefales å ikke senke mer en 40mm på orginale fjærer.. Eye Candy Racing selger Supersport Gewinde til 4000,- Denne er vært å sjekke ut! Skal selv betille den snart.. Det er iallefal stivt som en overkåt 14izz i følge Housey :D Senkeskåler vet jeg ikke så mye om.. http://www.eyecandyracing.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 To feil....For høy og for møkkete :well Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 flotte omgivelser disse bildene ble tatt i da :-) Har noe 60mm senk liggende å slenge hvis du trenger, kjørte dette med org dempere, og er ikke det beste å kjøre med, merker liksom at fjærene hopper litt bak pga lange dempere. Har nå 60/40 cobra med sportssdempere som fungerer utmerket! Du får komme og titte om interesse. Ikke tuv på de. (kan sikkert skaffes) Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Måtte ha meg noen nye dekk i dag da bredderne bak har løsna pga subbing. Det satt 65 profil bak, og det subba konstant med to personer baki. Så da blei det fire nye Aurora 195/50R15, jeg betalte 500 dekke, da med omlegging og balangsering. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg