Gå til innhold

Boosti`s Golf II

Ranger emnet


Boosti

Anbefalte innlegg

Grunnen til barnnen er funnet....det lå at ei skive på den en av skruene, og den kom i mellom pakningen og toppen. Så der fra spruta olja rett på maifolden. Og av en eller anna grunn tok detta fyr etter vært. :well ....på grunn av stess og mekking i mørket må jeg ha oversett den lille skiva, ikke bra.-:nono:

 

Men i morra blir det i vertfall ny topppakkning i gummi, og ikke kork.

Nye nøkkler, og så tut og kjør igjen, håper jeg :well

 

HPIM5828.jpg

HPIM5830.jpg

HPIM5831.jpg

 

Er det bensin som eller olje som går i de to slangene som den røde pila peker

på. For det var rett under de det brannt, de er litt smelta på overflata. Men

heldigvis ikke hull. Som dere ser er det heller ikke my skader fra bannen, mest hvit pulver.

 

Kan gunnen til at bilen fuska, væra at den dro inn falsk luft igjennom toppdekselet?

 

Skulle gjerene ha svar på detta før jeg starta opp bilen i morra?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var bilen fikset, og det går som bare det. Neste på lista er da klare eller hvite blinks i frontfangern, bytte grøfte lys (som ikke virker), stabstag foran, Nye baklykter og ei større leppe under 90 fangern.

 

 

HPIM5799.jpg

HPIM5795.jpg

 

Har også lyst til og senke 20mm til, altså 60mm senke sette. Men jeg vet ikke om det vil gå med felg og dekk jeg har. Jeg har nå 195/50R15...og det er ikke mye plass igjen. Men vil bilen bli så pass stiv at det holder med så liten klaring til hjulbuer.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Lite tilbake melding her....får poste noen bilder da...Kjøpte blinklys til 90 fangern og grøfte lys av HaggardHero i helga. Lyst bedre enn mine gammel..

HPIM5855.jpg

HPIM5861.jpg

HPIM5865.jpg

HPIM5871.jpg

HPIM5836.jpg

HPIM5838%20(800%20x%201069).jpg

 

 

flott! blei bra med blinkersa og da ;) bra at du fikk bruk for løktene og blinkersa.. fikk du bytta glass på løktene eller?

Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på!

-83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet)

-84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak)

-83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se... Haugerstranda, Hønefoss Senteret (by night?) og Hamax (lokal VW) hehe. Noen hoved-, og ekstralys i klarglass hadde gjort seg. Ellers ser det bra ut. 60mm skal gå bra det vettu.

1985 VW Golf II cl 1,6

1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6

1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget)

1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt)

1996 Citroën ZX 1,4i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jaja...har alltid kamera i bilen, så vist jeg har litt tid til overs stopper jeg og tar noen tilfeldige bilder. Det blir klar glass eller angel eyes lykter etter vært. Men 60 mm er ikke nok, skal handle inn justerbart senkesett fra vmaxx i løpe av juli. Men nå må du snart få opp et bilde av denna golfen din, så jeg kan hilse på riktig bil :boxers

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott! blei bra med blinkersa og da ;) bra at du fikk bruk for løktene og blinkersa.. fikk du bytta glass på løktene eller?

 

Bytta ikke glass, de glassa jeg hadde var det fullt av stein sprut på. Men de som satt på lyktene jeg kjøpte var helt strøkene. Så ei sprekk er ikke så falig, de lyser klart og fint i vertfall. Sprekken syntes ikke så godt under der heller...

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey... men d så ut som kanalskjørt :) hmm, ikke godt å si hvilke skjørt som passer til bredderne dine... vet ikke hva som passer min en gang... Forresten... noen som har GTI eller 90 Frontleppe å selge?56ut.jpg

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår