Boosti Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 flotte omgivelser disse bildene ble tatt i da :-) Har noe 60mm senk liggende å slenge hvis du trenger, kjørte dette med org dempere, og er ikke det beste å kjøre med, merker liksom at fjærene hopper litt bak pga lange dempere. Har nå 60/40 cobra med sportssdempere som fungerer utmerket! Du får komme og titte om interesse. Ikke tuv på de. (kan sikkert skaffes) ja så klart...jevnaker er flott :puke Men tror jeg må vente med senk til jeg får råd til dempere. Er heller ikke helt sikker på om jeg skal ha 60mm senk. Kansje 60/40....Men kan jo komma og titte når jeg får tid. Vi må nesten ta et lite boble treff til sommern og....finnes i vertfall to lufkjølt volkswagen ensusiaster i hønefoss og. Nok til et lite treff det :cool: Men du vet ikke om no sted det er mulig og leie mekkeplass i jevnaker/hønefoss omeråde? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Vurdere og lage meg monovisker etter vært.....hva syntes dere? Den skal ligge ned på siden og ikke rett opp. Ble vist litt dårlig kvalitet på det bilde...resized seg selv og imaghack, ble vist dårlig kvalitet etter det. Skulle hatt 1,3 mb bilde plass :wonder Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 En liten film hvor man hører lyden i bilen etter exsos bytte....grom lyden kommer ikke helt fram i filmen...Og vifte reima er litt slakk..men men....dere får lytte godt etter ;) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Veit ikke om noe mekkeplass desverre. Tar ofte til takke med blå himmel selv. Men her er et tips hvis du trenger senkesett: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=25187387 Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Veit ikke om noe mekkeplass desverre. Tar ofte til takke med blå himmel selv. Men her er et tips hvis du trenger senkesett: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=25187387 Takk for tipset Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 I dag handla jeg inn m3 speil og et veivhus ventilasjons filter. Jeg er ikke sikker på om jeg skal bruke eller ikke bruke speila. Men jeg måtte bare kjøpe de, da de var så veldig billige...hehe Skal jeg bruke dem, skal de i vertfall lakkeres i samma farge som bilen. Bilde: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 jeg er sikker på at mange kommer til og klage på speila!:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hehe....ja....men som skrevt før så er jeg ikke sikker på om jeg skal bruke dem. Tror ikke det blir til det....men de kosta 200 kr....så kjøpte dem egentelig bare for og se om det ble no bra. Men nei :puke Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 At det ikke blir bra, er det mange som kunne sagt deg! Hehe. Men er jo såklart de som liker M3 speil også. Bare ikke det jeg syns er noe pent. Hva skjer med bilen framover da? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 M3-Speil? Snakk om å begyne i feil ende! - Da har du min mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hvordan fikk du til den viskern? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Kapping og sveising:) Eller eventuelt kjøpe ferdig. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ja vet det.. men hvordan:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Dere har helt rett....m3 speil ser helt forjævelig ut....måtte bare prøve før jeg fortsto det selv. Jeg får finne en eller anna fjortis med plastikk dilla og gi de bort til. At det ikke blir bra, er det mange som kunne sagt deg! Hehe. Men er jo såklart de som liker M3 speil også. Bare ikke det jeg syns er noe pent. Hva skjer med bilen framover da? vet ikke helt hva som skjer med bilen fremover. Har akuratt nå litt tompengpung så det blir noe nye dyre delere akuratt. Men jeg må i vertfall skaffe meg boss til sportsratt mitt, så jeg får montert det. og så kunne jeg tenkt meg vr6 leppe og hvite blinklys til 90 fangern med parklys. Må også snart har nye bremse skiver og klosser. Har mye planer fremover, og skal ha bilen en leng stund fremover. Så det blir gjort diverse modifikasjoner etter vært.. Kansje noen har et par gode tips om hva som bør gjøres.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Reset: Søk så finner du svar:) Har vært med å gjort dette en gang, og det blir fort litt klunder. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg