dinge Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Individuelle gasspjeld :)Det er knalltøft!! istedenfor innsug bare? er det dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 ITB er tøft. Dette er tøffere! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 ITB er tøft. Dette er tøffere! Tommy Har sånne som skal på GT'n jeg... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 istedenfor innsug bare? er det dyrt? De koster mere enn gassere og innsug så jeg vil si det er dyrt. Disse koster ca 12-13.000 nye. I tillegg må du ha datasprut og dyser. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 åfaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 til gammle biler gammeldags trimmingkiddie = tidsriktig Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Har lest igjennom hele tråden nå og alt du gjør faller virkligt i smak med Golfen. Jeg har alltid synes Golf har vært en kjedlig bil, ( selv om min Onkel i sverige har en helt orginalt Golf 1 GTI som har 89 000km på tellern bare, som ny ) ;) Men ville takke deg for og gjøre golf til inntresang bil for meg igjen, 1 - golf har sjel. Lurte også på en ting, Har sett deg rundt om Ski /Langhus osv, hvor er dette vearste holder til en? Og hvor får du tak i alle disse pene dekorene til DSG1EN eller hva dere kalte den hehe ;) Og her har du en personlig favorit som jeg tipper du liker. http://www.youtube.com/watch?v=BQ1tRkgRP_A&mode=related&search= Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Men ville takke deg for og gjøre golf til inntresang bil for meg igjen, 1 - golf har sjel. Lurte også på en ting, Har sett deg rundt om Ski /Langhus osv, hvor er dette vearste holder til en? Og hvor får du tak i alle disse pene dekorene til DSG1EN eller hva dere kalte den hehe ;) Hvor Vaerste ligger har vi ikke lyst å legge ut på ett forum. De som trenger å vite hvor det er vet det. Send PM til meg eller Polar hvis du har lyst å komme på besøk. All dekor er levert av AutoArt. Bilen heter Det Gode Selskab 2= DGS2 Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Hvor Vaerste ligger har vi ikke lyst å legge ut på ett forum. De som trenger å vite hvor det er vet det. Send PM til meg eller Polar hvis du har lyst å komme på besøk. All dekor er levert av AutoArt. Bilen heter Det Gode Selskab 2= DGS2 Nei det skjønner jeg, Ja komme på besøk hadde vært gøy. Autoart ?Noe jeg kan få tak i? Eller bestile gjennom dere? Jeg tenkte på litt diskre dekor trim jeg også, På DGS2 passet det veldigt godt på. kjempe pen bil, Orginal er faktisk til slutt penest. Mener nå jeg da, Jeg tror faktisk vi kjørte sammen ute på rudskogen 1 gang :) Har Polerdego tatt ferie han da eller? Har ikke sett han på en stund på easy24 nå hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Nei det skjønner jeg, Ja komme på besøk hadde vært gøy. Autoart ?Noe jeg kan få tak i? Eller bestile gjennom dere? Jeg tenkte på litt diskre dekor trim jeg også, På DGS2 passet det veldigt godt på. kjempe pen bil, Orginal er faktisk til slutt penest. Mener nå jeg da, Jeg tror faktisk vi kjørte sammen ute på rudskogen 1 gang :) Har Polerdego tatt ferie han da eller? Har ikke sett han på en stund på easy24 nå hehe http://www.autoart.no ;) Polar er rimelig opptatt med jobbing om dagen men jeg er stadig innom Easy da jeg bor 200m unna og jobber på Nexans som er 250m unna :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 http://www.autoart.no ;) Polar er rimelig opptatt med jobbing om dagen men jeg er stadig innom Easy da jeg bor 200m unna og jobber på Nexans som er 250m unna :D Ok hvordan bil kjører du til dagligt dags da. Er på easy 24 støt og stadigt, har du sett Omegan min der?Ser du den er det bare og komme og slå av en prat, jeg biter ikke hehe babyhmm? Takk skal inn der og se nå. mvh Sæther Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Ok hvordan bil kjører du til dagligt dags da. Denne: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Denne:QUOTE] HEHE Verden er liten, lyngåsen ja, opp der kjører jeg nesten hver dag når besøker vennen min -volvo850- her på forumet hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Denne: har du ikke lært siden forrige vinter? Parkerer du der finner du jo bare bilene dine opp ned etterhvert... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 har du ikke lært siden forrige vinter? Parkerer du der finner du jo bare bilene dine opp ned etterhvert... MohahaHahababyhmm? *Prøver å finne bildet, men finner fa.. meg ikke....* Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg