Polardego Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Har vært og inspisert bilen idag, og nå er den ferdig lakket... Resultatet ble MYCKET bra, men vi bestemte oss for å lakke taket også... Tok ingen biler idag, bedre at dere får se resultatet med alt på bilen... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 årrh... eg he så lyst på ein einzer...!!! spes når eg leser slike tøffe som desse!!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Deilig bil poladegro, men hvorfor kjører du ikke selv? Du så meg kanskje, i porsch`a med litt mongo lysbruk(jadda så etterpå at jeg ikke hadde lys på høyre side, ble fiksa med en grønn overledning;) når jeg kom til danmark) Syns det svarte på panseret er bedre i real life enn på bilder. Fet bil! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Deilig bil poladegro, men hvorfor kjører du ikke selv?Du så meg kanskje, i porsch`a med litt mongo lysbruk(jadda så etterpå at jeg ikke hadde lys på høyre side, ble fiksa med en grønn overledning;) når jeg kom til danmark) Syns det svarte på panseret er bedre i real life enn på bilder. Fet bil! Hehe, skjønte det var deg ja... :D Jo, du skjønner det at jeg synes det er ganske greit å sitte på litt og, vi hadde akkurat vært på Lier og henta en bil, så jeg lot Bobo kjøre fra Ski til Fredrikstad... Sees vel i Ski igjen snart tenker jeg... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Da har jeg fått GTi'n tilbake igjen, ble litt mørke bilder siden det ble litt knot med å få på GTi-leppa... :shake Men vi fikk det til etterhvert, så takk for hjelpa SuperPolo... :boxers Nesten hele bilen er lakkert nå, men lakkereren greide ikke å få polert fram fargen bra nok på bakluka og øvre halvdel av venstre fordør... Så dette blir lakkert litt senere utpå våren... Bildene ble orntli sars, kanskje de SuperPolo tok ble bedre... Hvis ikke får jeg ta nye i morgen... :wonder Her er i allefall resultatet så langt... doh Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 tje et ble vel litt bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Idag ramla denne karen inn gjennom døra... :hvaskjera Og da blir det for litt sånn... :shake to be continued... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 et par bilder til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Etter å ha henta ManiaCoupe på den danske båten og vært innom høgger'n en tur, fortsatte vi med stereoen med magen full av stekte egg som vi hadde fortært til fro... øh lunsj... :D Slik så det ut da vi kom på Vaerste, men det var et %&"&()!! og få den opp derfra... :fingers: Men den gav opp og tapte til slutt... Her smøres det på med Noisekiller... Ferdig... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Superpolo fikk også testa strikksaga... m'm Montert og tettet rundt kanten med sikaflux... Og som vist tidligere, resultatet ble bra... Nå er det bare å få noen kabler jeg mangler og montert frontsettet så er jeg i rute... TUSEN TAKK for hjelpa Cheron... :phatyo Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Bare hyggelig å kunne bidra.. Og deilig Biff du laga i går... Verdt turen alene :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 weee så søt bilen din var:D kunne tenkt meg bilen din alså:) den burde du ta vare på:D har du noe andre planner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hva er det med folk... Ja, jeg kjører en gul Golf GTI men det er jo ikke nødvendig og yppe til kappkjøring hele tiden... Jeg holder stort sett fartsgrensene jeg når jeg kjører på offentlig vei... :shake Se på han her, han skulle absolutt ligge å knive med oss... Tulling az... doh Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hva er det med folk... Ja, jeg kjører en gul Golf GTI men det er jo ikke nødvendig og yppe til kappkjøring hele tiden... Jeg holder stort sett fartsgrensene jeg når jeg kjører på offentlig vei... :shake Se på han her, han skulle absolutt ligge å knive med oss... Tulling az... doh hehe.. påskehumor?? =) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg