Kristian Fredrik Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 nå ble den kul!!;) Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 har ikke tenkt å lakke no sånn sjakk brett aktig på taket da? svart og gult ruter hehe kunne blitt kult å spesielt. Kult prosjekt i alle fall det er helt sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kommmer til å tilbakemodifisere det svarte feltet i midten og lakke det gult igjen... Var verdt et forsøk, men det ble ikke som forventet... :op Har ikke fått gjort noe idag, har vært for mye jobbing... Så jeg får se hva jeg får tid til i morgen. Da kommer GTi leppa og jeg har fått tak i disse felgene som skal på... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Fy flate, Polardego!!! Grattis med nok en kul bil! Det jeg digger er at vi har akkurat samme smak når det gjelder det med å pusse opp gammle VAG produkter! Mye er gjort med senk og pene felger! Og om noe styling eller ekstrautstyr skal på så er det som oftest orginalt! Jeg er en dyp beundrer av arbeidet og antall kroner du legger ned i dette. Skulle virkelig ønske jeg hadde muligheten til det selv og... Stå på! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Idag har jeg satt nye hjul på GTi'n, 15" alu med 185/55-15 piggfrie vinterdekk... :p Hva tyks ni? Så har det vært seriøs grill-listmekk for å få det til å se sånn noenlunde ut... doh Den kom på plass til slutt etter mye banning... :knob: Som dere ser så har jeg nå tatt bort "neseborene"... Ser det bedre ut nå? :hvaskjera Og så monterte ManiaCoupè det fine stabstaget mitt, tjohooo... m'm Også ble det byttet viskere, og da blir det noen til overs... Disse er nå til salgs, det er dobbelt-blada super viskere med vikosekobling og antiregn... :shake Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 dette ser jo meget bra ut dette... Hvordan ligger du an med bur-planene da?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 dette ser jo meget bra ut dette... Hvordan ligger du an med bur-planene da?? :) Det kommer etterhvert, blir halvbur i bilen... En liten oppdatering idag, har ikke jobba så mye med bilen idag men en vask og et nytt ratt har den i alle fall fått... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 synes lakkereren var flink jeg :ssip: Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 synes lakkereren var flink jeg :ssip: Ser i avataren din at det er en rallyrigga mk2'er så da tipper jeg at du er lakkereren :phatyo Joda, det ble ikke værst ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 synes lakkereren var flink jeg :ssip: m'm Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ser i avataren din at det er en rallyrigga mk2'er så da tipper jeg at du er lakkereren :phatyo Joda, det ble ikke værst ;) hehe... noen må holde disse vw gutta igang vet du.. blir vel bannlyst av fordgutta jeg nåanger2 ler.. Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Da er GTi'n sendt til lakkering igjen, denne gang blir det lakka under list og den lille rusta som er blir fjerna... Får den igjen Søndag... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 looking good Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg