henning_dt85 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 dette ser bra ut Håkon :thumb Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Idag har jeg og Golfrider ('s in the sky) byttet starter da den tok kvelden... :hvaskjera Begge forskjermene og panser er levert til lakkering... Og jeg har fått tak i en sånn... En sånn... Også er felgene bestilt... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 ATS Cup? :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hvor mye koster slike felger ?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Idag har jeg og Golfrider ('s in the sky) byttet starter da den tok kvelden... :hvaskjera Begge forskjermene og panser er levert til lakkering... Og jeg har fått tak i en sånn... En sånn... Også er felgene bestilt... Kjøpt stabstag av Vegard eller? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Får svare litt først: Eriksmil: Japp, det stemmer på en prikk... Nitewlkr: Det stemmer også... acoupe: Jeg fikk akkurat et tilbud fra Biltuning i Hamburg. 6100,- + frakt komplett m/195/45-15 Fulda Og 4882,- om du tar turen til Hamburg selv... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Begynte bak mens jeg venter på nymalende biter fra lakkereren... Før: Innimellom: Og ferdig, tok en liten modd på lampene... Men er ikke fornøyd med, så det blir å bite i de sure eplene og bestille sorte lamper... :bok Og til slutt, prikken over i'en... (ManiaCoupè er linselus) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Var morsomt å stå og banke på starteren med hammer da vi var på Mac-ecoli! Dette blir bra! Kanskje jeg også må sette på klistremerket mitt snart? Har hørt at bilen får ca. 2,67 hk mer, grunnet bedret aerodynamikk eller noe slikt.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Etter besøk hos Ekkoj og mange dårlige ideèr av Smallboy og Cheron på SMS blir nå interiøret tilsalgs... uhhmmwhat? Det ryker ut til fordel for to Bøttestoler og halvbur... Jaggu sa jeg bruksbil... :knob: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 He he.. Tenkte jeg det ikke! Synes det ble litt mye stag og trimmbiter for at bilen skulle være en vanlig bruksbil.. Men for all del: konge!:cab Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 He he.. Tenkte jeg det ikke!Synes det ble litt mye stag og trimmbiter for at bilen skulle være en vanlig bruksbil.. Men for all del: konge!:cab Vi jagde en Pårsche Boxter i går, ikke at det er verdens raskeste Pårsche, men har en mistanke om at han var litt skuffet nå en gammel einser holdt følge med ham... blah Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Vi jagde en Pårsche Boxter i går, ikke at det er verdens raskeste Pårsche, men har en mistanke om at han var litt skuffet nå en gammel einser holdt følge med ham... blah Og enda fikk jeg ikke lov å kjøre som normalt.....:drive2 Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Bilen er da en bruksbil selv om den har bur? :) Enten har du bruksbil, eller så har du dragrace-bil hvor motoren må plukkes fra hverandre mellom hvert løp. Det er ikke noe mellom, så lenge man har skilter. :) (Showbiler teller ikke, for det er ikke biler :p) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Bilen er da en bruksbil selv om den har bur? :) Det er helt riktig det... :pray Skikkelig morsom bruksbil ja... :D Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Synes nesten du skulle beholdt interiøret, fordi det er så spesiellt. Men siden det likevel er tilsalgs, hvilken pris skal du ha...? Ikke verst å holde følge med en Porsche Boxer(shorts), jeg holdt selv følge med en Golf 4 med den gamle 1500-Golfen, men det er ikke så mye å skryte av da...:D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg