VwGolf1.8 Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Dette er bilen min idag, og den svarte er den gammle;) Sleng inn bilder av andre lave golfer da!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Få se bilen i helhet da :) Hva slags felger står på den røde ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Synes det er kult med lave biler men ett sted går grensen. Må gå at å bruke den også da. Ligger det "grus" i veien knekker du jo hele fronten din. Og hvordan i H... kommer du deg over fartsdomper med den? Hadde 4 cm klaring på gamle BMW'n og der måtte jeg sidelengs over dumper og den slo nedi OVERALT. Ser ut som din er ennå lavere så tør ikke tenke på hvordan den er å kjøre. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Shitboxen var lav som et helvete den når jeg hadde den...slo aldri nedi et eneste sted jeg...kjørte rett over fartsdumper. Kort akselavstand er en fin ting vettu. Jeg hadde også en bmw E30 med 80mm senk for mange år siden og den slo nedi overalt. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Slo ikke nedi så mye under på min heller (litt på eksosen). Men min slo nedi forran pga overhenget. Leppa traff asfalten før dekka traff dumpa hvis du kjønner. Vet at golf har kortere overheng en E30 men ser ut til at han ikke har 4 cm klaring heller. Men går det så går det og da er det jo bare bra. Men det jeg ble lei til slutt var å bremse ned til +-5 km/t for å komme over dumper og drive med X-trem unnamanøver når jeg så hull i veien forran meg. Men tilbake til topic. Har ikke bilder men en bekjent av meg kjørte bobble som du akkurat IKKE fikk en liggende fyrstikeske under fangeren på hverken foran eller bak:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Definer lav, lav frontfanger betyr ikke nødvengivis lav bil, kompis sin 240 er lav, fjærløs, skal fikse det på en annen også... Syns ikke det er lavt nok når det skal være lavt nok, kan dess vere ikke senke så mye sjøl, har telemarksveier her. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Min er definitivt ikke den laveste, men den er akkurat passe lav. Leppa koser litt med alle fartsdumper (har hendt at jeg har måttet ta dem litt sidelengs, men det gjør vel ikke noe? :)), men utenom det går det stort sett fint. Og alle kan jo jukse med bildene.. Ser ikke ut som at bilen til trådstarter her står på plant underlag. ;) Skraper litt når jeg skal inn i garasjen Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Blir vel mest hvem har den laveste fronten å ikke laveste bilen dette Vw Golf Gti 16V. Sleng ut bilder av hele bilen din også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 om front fangeren er 5 cm over bakken og hekken 15 cm så er ikkje bilen lav. bilen er lav viss den er lika høg rundt om. for sei det slik så synst eg at det ser teit ut viss fronten er bygd på med lepper men bakfanger eller kanaler er forsatt orginale. men dette gjelder ikkje alle biler, det kommer ann på heilheten på bilen. jettaen min var 12cm høg rundt om før eg begynnte å bygga den om igjen. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Denne vinner jeg lett. Det er jo juks å ha leppe på bilen da. Bedre å måle fra laveste punkt under bilen. Jeg får ikke tommelen min mellom rammevangen og gulvet :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Få se bilen i helhet da :) Hva slags felger står på den røde ?? i denne tråden ser du bilder av hele bilen http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109109 Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Bobla mi er vel ikke direkte høy den heller og der er det ikke noe plast som bygger ned;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Bobla mi er vel ikke direkte høy den heller og der er det ikke noe plast som bygger ned;) Du får min stemme :) Nydelig :) Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Her er min. Supersport justerbart.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Bobla mi er vel ikke direkte høy den heller og der er det ikke noe plast som bygger ned;) Den var nydelig! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg