Pilsen Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Dårlig med respons men, jaja.. Etter masse slit, og dårlig sentreringer av clutch, er endelig orginal motoren på plass, nå gjenstår det litt kose arbeid, før den forhåpentligvis starter, begynner å haste litt nå men;) Legger ved noen bilder jeg: God kveld;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Update;) Montert glassklare blinklys, med sølvfarga pærer: har fått løfta bilen opp på 2 bukker, og begynt så smått på eksos anlegget ifra manifoil og til midtre lydemper: Mere kommer:D Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightfly Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Helt rått dette! Liker fargen på bilen din! :) Lurer på om du kan oppgi litt specs på clutch og trykkplate. Lurer på å montere dette selv da jeg har likedann bil,men med anna motor. (2,3 20 - 7A ) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runaroien Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Kan bli bra dette:) Moro å se at disse bilene blir tatt vare på også. Siter Runar -84 Golf 1,6 -85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs) -93 Golf TDK (solgt) -83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Næmmen.. er det noen som titter innom her også?:) *rørt* Nightfly: skal se om jeg finner igjen esken;) Er jo fine biler da, synes i hvertfall jeg.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ja de er det.. jeg liker desse.. Føler de er litt like med bmwen fra det glade 80tallet.. ( breie, kantete og flate..) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ja, du sier no, er kanskje ikke så ulik eldre type bmw, type E30 eller noe i den duren;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Mhm.. eller e28 bakfra.. :smilbmw Men tøff bil i vertfall=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ja, du sier noe;) Takker:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 feit bil dette, har hvert inn i sentrum her å sjekka livet, der kom en helt cleen audi 80 med breie rh-cup felger og den var laaaav:p da måtte jeg hjem å lese mer om desse bilene *nyforelska* blir bra dette;) men jeg hadde gått for breie 16" felger om jeg var deg da, det var sexy.. Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Godt du har litt å henge fingra i pilsen :P Ser ut til å bli en knall bil dette :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ser bra ut dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 så prosjektet på bilparken,blir gromt dette. så også at du skulle ha de "v8" baklysa.fant en side som solgte dem. http://homepage.internet.lu/customautocraft/typeB2_80_90_4000.htm også lurte jeg på en ting:hvor fikk du tak i de hvite side blinkersa? Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Nice prosjekt, holder på med noe alla det du driver med. Du har vel ikke deler til salgs? clutch? tenningslås/m nøkler, lister til fronten, dekk, 90 fanger fester, 90 skjørt, 90 bakfanger? send meg gjerne en mail også! teek_online@hotmail.com Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg