stigare Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Da var endelig S4 fronten satt på!! :D Ble mye bedre dette må jeg si! Da er det neste på lista facelift lykter og eksosanlegg. :D Bildene er tatt med mobiltelefon derfor den dårlige kvaliteten. Bedre bilder vil bli tatt i løpet av dagen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Det ble tøft! :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Det blei bra :) hva gjør du med bak fangern?? Regner med å se den til helgen :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by RS2 Det blei bra :) hva gjør du med bak fangern?? Regner med å se den til helgen :) Litt i tvil enda. Veldig lyst på s4 bakfanger også. Får se hva det blir til. Lakker vel bilen helt ned på sidene og bak nå i første omgang. Så får jeg se om det blir noe mer. Denne får du se til helgen ja! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Viss du ikke tar bakfangern med en gang må du ta eksosen med en gang ser så dumt ut med S4 fanger foran og sugerør bak Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by RS2 Viss du ikke tar bakfangern med en gang må du ta eksosen med en gang ser så dumt ut med S4 fanger foran og sugerør bak hehe.. ja! Blir vel snart to doble rør bak der.. Men det får se dumt ut så lenge.. Har litt andre ting enn bil å prioritere penger på nå får jeg høre.. hehe. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by NoLimit Har litt andre ting enn bil å prioritere penger på nå får jeg høre Ikke hør på henne! ;) Ble pent dette her.. må spane til helgen. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by NoLimit hehe.. ja! Blir vel snart to doble rør bak der.. Men det får se dumt ut så lenge.. Har litt andre ting enn bil å prioritere penger på nå får jeg høre.. hehe. :rolleyes: hehe kan ikke skjønne dette :) ses til helgen Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by NoLimit Da var endelig S4 fronten satt på!! :D Ble mye bedre dette må jeg si! Da er det neste på lista facelift lykter og eksosanlegg. :D Bildene er tatt med mobiltelefon derfor den dårlige kvaliteten. Bedre bilder vil bli tatt i løpet av dagen. :) Grattis ! Ble jævelig snygt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Har bare en ting å si :) Dette ble skikkelig stilig. få på s4 bakende å så har du en jævlig fin a4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by NoLimit Litt i tvil enda. Veldig lyst på s4 bakfanger også. Får se hva det blir til. Lakker vel bilen helt ned på sidene og bak nå i første omgang. Så får jeg se om det blir noe mer. Denne får du se til helgen ja! :D Ble fin... :) Får se litt nærmere til helga... :) Og bil må prioriteres først.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 thumpsup Ble bra dette! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by Cozzie thumpsup Ble bra dette! Takk takk! Syns det ble mye bedre selv jeg. Må prøve å ta noen nye bilder ikveld med et kamera. Vaske litt først. Må snart begynne å gjøre klart til vw audi treffet i helga! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Pent! Skaff deg S4 bakfanger og lakker kanalene også. Og ny eksos :) Hører jeg komplett S4 ombygging? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by Jonte Pent! Skaff deg S4 bakfanger og lakker kanalene også. Og ny eksos :) Hører jeg komplett S4 ombygging? Blir nok for dyrt det. Lakkerer vel ned både kanaler og bakfanger. Ny eksos blir det som sagt ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg