joeranjensen Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Jeg har en 92" golf III TDK(ikke stv). kan jeg hente fjærer og dempere fra en 94" (stv)? Lurer også på om jeg kan bruke felger og dekk fra en 95" passat GT? Er det noen som har liggende originale fjærer og dempere som er i god stand (eller noe som er nogenlunde behagelig å kjøre med)? Trenger også instrumenter med turteller(helst med km-stand på rundt 180000 km) og støtfanger foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Mandel her på forumet selger orignale dempere + senkefjærer (40mm med TUV) + originale fjærer.. Når det gjelder dekk må du sammenligne dekkdimensjon, så ser du om det går. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joeranjensen Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ok. noen som vet om jeg kan bruke dempere og fjærer fra stasjonsvogn? Er en jeg kunne kjøpe dette av, som holder til like ved der jeg bor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joeranjensen Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ingen som har peiling på dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 tvile det passer...tror det er annerledes bakdempere å fjører på en variant..fremme er det nok likt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joeranjensen Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Det var det jeg tenkte og. Noen som vet dette sikkert? Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg