LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Sol og Mars mnd og perfekt vær for noen bilder.. Ja jeg veit lista er borte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Veldig pen bil. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Veldig pen indeed! Du må fikse lista! hehe :P Det så litt... halvt ut kan man si. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Jobber du hos Bullern eller? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Du trenger svart takrenne-list ;) Men pen bil ass, jeg liker svarte 240er.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Straydog takk =) ibanez takk =) Glenn, Gjorde det før men nå er det bare fatter som jobber der nå jeg vasker når jeg vil! =) ZyreX, Du sier ikke det.. ? hehe, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 straydog, Btw, bilen er ifra tromsø, og kom ned til akershus for ett par mnd siden!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Fineste fargen som 240 ble levert med syns j...! pen bil, få på noe pene felger og litt mer senk, så er den god som gull...!;) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Kjempe fin bil! Drømmer at min skal få lakk snart, så kankje den blir litt bedre den også, lakken min er så inni f*** matt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Jepp, elsker fargen ! =) Dette er vinterfelger da! =) Blir pulverlakkert hvite nå i sommer.. Har nettopp kjøpt nye sommerfelger, 17'' artec etteller anna.. hehe.. blir bra i hvertfall! Sitter Rsport dempere og fjører på den, må vel kappe skal jeg ha den lavere enn dette igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Han kavet og stammet og begynte å ro, da biltilsynet stoppet hans blodtrimma 242. Dette har du som kjenne tegn men du kjører 240 4 dørs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Ja og så? min er ikke 2 dørs min er ikke trimma, 6'r diesel er vel ikke akkurat en fartsmaskin. Men hvem bryr seg egentlig? Dessuten er jo dette en bruksbil og ingen prosjekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Jepp, elsker fargen ! =)Dette er vinterfelger da! =) Blir pulverlakkert hvite nå i sommer.. Har nettopp kjøpt nye sommerfelger, 17'' artec etteller anna.. hehe.. blir bra i hvertfall! Sitter Rsport dempere og fjører på den, må vel kappe skal jeg ha den lavere enn dette igjen? Må nok kappex til da ja... men hadde kanskje vurdert å satt på noen andre fjører hvis j skulle ha kappa, istedet for å kappe R-sport fjørene, så kan du ha de som en "backup" hvis du blir stoppa å må vise bilen... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 det er sant.. Vi får se hva som skjer, hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Fin bil du har,en liten vinge hadde gjort seg der Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg