MercFreak Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 biltema bremseklosser er det bare og styre unna!! dem er stein harde og ødelegger bremseskivene dine før du veit ordet av det, du får ganske enkelt kast i skivene og da må du bytte skiver også... skivene dems er bra med kjøp klosser et annet sted.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blindfolded Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 locked: 650 spenn for hjulbolter? "E du steike tulln?" Da tar jeg heller de som står på delebilen, litt bedre stand de. Har ikke så mye penger å legge ut på muttere. Har faktisk hørt om en som handla klosser på Tema, og opplevde at belegget slapp fra metallet. Men antok at dette var ett engangs tilfelle. Kanskje like greit å kjøpe originalt. Takk for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 klosser ikke så dyrt at jeg ville kjøpt på biltema. tror de kan "glassere" seg.. dvs. de blir glatt pga. varmen og får glass-aktiv overflate. ellers, får man visst lett kast i skivene også. for all del, kjøp gjerne 10 års garanti verktøy på biltema, men ikke kjøp bremsedeler, elns.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 eg kjøpte mintex klosser på vest bilutstyr.. Tror eg betale 198 kr for et sett foran..og 140 ca for et sett bak.. koffor biltema då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg