Gå til innhold

google reklame??..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mozilla firefox med adblock plugin er tingen for de som ikke er så glad i reklame. Skjønte ikke helt hva det var snakk om her, før jeg skrudde av filteret å kikka jeg. Da så jeg at det var noe reklamegreier der. hehe

Hmmm har installert både firefox og plugin jeg, men ser fortsatt forbanna dritt reklame.... hvordan stiller jeg inn plugin/filter?

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så klart skal det tjenes penger, sånn er det med alt som går godt, desverre.

 

uansett, var enormt irriterrende med de annonsene midt i mellom alle inleggene! over og under er greit, men som nevnt tidligere hær i tråden,

 

må den testinga ødelegge og få inleggene uoversiktlige??

er MEGET irriterende!

ellers bra at dere har ordnet spons\ reklame.

 

synes ikke noe særlig om dette, ødelegger ryddigheten på sidene for mye med et slikt oppsett.

jeje, det e nu bærre mi meining

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm har installert både firefox og plugin jeg, men ser fortsatt forbanna dritt reklame.... hvordan stiller jeg inn plugin/filter?

 

Hvis du har installert firefox og adblock plugin, så må du installere et filter, jeg bruker dette:

https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=1136&application=firefox

 

Da burde ting bedre seg vesentlig, å lese f.eks dagbladet på nett etterpå blir en ny opplevelse :) hehe

 

Håper dette hjalp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har installert firefox og adblock plugin, så må du installere et filter, jeg bruker dette:

https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=1136&application=firefox

 

Da burde ting bedre seg vesentlig, å lese f.eks dagbladet på nett etterpå blir en ny opplevelse :) hehe

 

Håper dette hjalp!

Jepp, mye "likar no", firefox blir nok min faste bilforumet leser :D Takk for hjelpen

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke vent meg til denne forbaska reklamen, og nå begynner dette å irritere meg grundig. jeg er villig til å betale 10-20kr for brukernavnet mitt her... bare den reklamen forsvinner !!!!!! og 10-20kr har alle råd til her inne mobil er tingen

- Audi a6 1.8 t 2002

- Golf III 1.6GL 96 - Solgt

- Toyota Corolla 88 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke alle medlemmene betale 20 kr for å få "membership" i bilforumet.

få det til å bli en skikkelig klubb.

arrangere treff osv..

 

på teamsideways er det 100 kr for å bli medlem ( får da klubbens rabatt avtaler i div bedrifter ( bla ts.tuning )

da får man et medlemskort som sier at man er medlem osv. samt at medlemmene har en egen forums avdeling.

 

dette er bare masse tanker og tips. men jeg tror at forumet ville blitt bedre og renere i den lange tiden,..

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at dette er et stort problem jeg. Bannere har det jo alltid vært på forumet, så det er jo ikke noe nytt...

 

Det jeg tror mange her ike har forståelse for er hvor mye det koster å drive et forum med nesten 20 000 brukere. Vi snakker ikke lenger om webhotell til 49 spenn. Uten at jeg vet tallene så vil jeg tippe at vi snakker noen tusen i måneden. Ergo er forumet avhengig av en inntektskilde for å eksistere. Dere skulle bare visst hvor bortskjemte vi er når det gjelder reklame på bilforumet. Bare ta en titt på VG etc. Man skal være rimelig fjortis for ikke å skjønne at ting koster penger, og at de pengene må komme fra et sted. Det er ikke lenger slik at man kan bli rik på bannerannonser på internett, men det kan bidra til å dekke de utgiftene man har når man har et forum der bare databasen er på flere GB...

 

Jeg ser at noen foreslår at man heller kan betale 20 spenn med mobilen. Joda, det er selvsagt en mulighet. Men hvordan løse det rent praktisk? Da må man inngå en avtale med en ekstern leverandør, samt betale noen for å implementere en løsning som knytter denne løsningen til brukernavn. Hvor mye tror dere det koster?

 

Det er lett å slenge med leppa og syte over hvor forferdelig denne reklamen er, men tenk litt på alternativene før dere er så negative. Mener dere virkelig at Marius og Håkon skal betale flere tusen av egen lomme for at dere skal ha et gratis forum? Den lille reklamen som er på dette forumet er da svært enkel å ignorere...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke alle medlemmene betale 20 kr for å få "membership" i bilforumet.

få det til å bli en skikkelig klubb.

arrangere treff osv..

 

på teamsideways er det 100 kr for å bli medlem ( får da klubbens rabatt avtaler i div bedrifter ( bla ts.tuning )

da får man et medlemskort som sier at man er medlem osv. samt at medlemmene har en egen forums avdeling.

 

dette er bare masse tanker og tips. men jeg tror at forumet ville blitt bedre og renere i den lange tiden,..

 

 

Mvh Erik

 

No offence, men dere har 72 brukere. Bilforumet har i skrivende stund 18 943. Brorparten av disse forventer at Bilforumet skal være gratis. Det er på en måte hele konseptet. Ergo må man finne alternative inntektskilder, og da er det bare rett og rimelig at disse kommer i form av annonsører. Dog kunne implementeringen av annonsene vært smoothere, men det kommer...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det Fsr, men er jo bare forslag. jeg vet også klart hvor mange brukere det er på bilforumet.

 

og jeg vet hvor mye det koster marius og håkon i timer og kronasjer.

All respekt for jobben de gjør, det settes UTROLIG stor pris på.

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100kr er jo mye for noen, men en 10, 20 kr... med mobil.. det greier alle (som har mobil..)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår