Gå til innhold

google reklame??..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg synes Googles annonseprogram er meget bra: Det baserer seg ikke på popups eller flytende ads som legger seg over innholdet, annonsene er relevante, fargepaletten passer rett inn - i det hele tatt synes jeg det smelter bra inn med resten av forumet.

 

lethol: Mac-brukere har det ikke greit i en PC-verden... ;) Er det Safari du bruker?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

100kr er jo mye for noen, men en 10, 20 kr... med mobil.. det greier alle (som har mobil..)

 

Greit nok det Marius, men som sagt, det koster penger å få en sms løsning også. Så mye at 10-20 kroner knapt nok dekker DE utgiftene, langt mindre selve driften av forumet... ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok, så er det liten mulighet for at alle di 18 000 brukerne er aktive.

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett problem i Opera, når jeg velger søk på hovedmenyen legger søkeboksen seg "bak" Google-annonsen.

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fjerner det problemet (og all Google AdSense) ved å legge til dette i /etc/hosts:

pagead2.googlesyndication.com 127.0.0.1

Joda, greit det, men jeg synes i grunn at når en side jeg daglig bruker opp til flere ganger velger å basere seg på reklame så blir det litt feil å bare blokkere den.

Da er jeg heller for å gi det litt tid og muligens se en løsning, eventuellt så enkelt som å få satt inn to <BR> i templaten rett over reklamen og alt er "aok" liksom..

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett problem i Opera, når jeg velger søk på hovedmenyen legger søkeboksen seg "bak" Google-annonsen.

 

Hepps!

 

Jeg sjekker litt opp i dette når jeg kommer hjem fra det store utland om noen dager.

 

Marius ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår