Jeanett Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hei Ønsker å kjøpe 5.trinns girkasse til golf II, ønsker å kjøpe girkassen + alt jeg trenger til å sette denne på en 87 golf II 1.6 cl. Girkassa må være i god stand. Helst i østlandsområdet. Jeanett :-), 92646456. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel dud Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 har gir kasse jeg men bor i kr-sand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 har en jeg og.. og jeg bor i Lillesand... rett øst for Kr.Sand Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 har en girkasse liggende ja!!! bor i frdrikstad!!! den skal være bra! har allt du trenger rundt med fester, stag osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg