Gå til innhold

Mazda mx6 tilsalgs

Ranger emnet


J.C

Anbefalte innlegg

Skal nå med litt tungt hjerte selge mx6`en min.

Den går for 50 000 eller bud

Er litt gromdeler på den

Compomotive felgene sitter ikke på bilen i dag

DSCF2237.jpg

DSCF2238.jpg

bildet av coiloverne

DSCF2176.jpg

Ta gjerne kontakt på 99217936

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mange av den bilen her i norge nei:)Kjekka når jeg nettopp hadde kjøpt den og da var det 15 registrerte i landet.

Bilen selges med orginal motor men grenrør med ekstern wastegate,Rustfri 3" eksos og FMIC rør kan følge med mot litt tillegg i pris

HAr også forhørt meg på tilsynet om godkjenning med turbo og fått intrykk av at det ikke r noe problem

Ellers sitter det D2racing coilovere på bilen og 17" felger med gateslicks.

Gateslicksene er jeg ikke helt sikker på om jeg skal selge for de passer muligens på ny bil:)

Med det understellet sitter bilen som bare det i svinga og i tellegg til at den er lett(ca1100kg) er det en utrolig morsom bil og kjøre og den er overraskende rask med tanke på orginaleffekt på 115hk..Alle som har sitti på i bilen tror det er mer:)

sånn ellers utseendemessig er bilen litt sliten lakken og noen "handlekurv"bulker men er så og si helt rustfri for den er ikke vinterkjørt.(har hvertfall ikke sett noe under eller i hjulbuer)

Bilen er bruktimport og førstegangsregistrert i Norge i 2004.

Jeg stiller meg også behjelpelig med vidre bygging av bilen(til en viss grad;)) med tanke på både motor og utseende.

Bilen har et utrolig potensial til å bli skikkelig tøff og med riktige mods i motoren en dagligbil med rundt 350 hk.

Så vil du ha en bil som ikke alle andre har er dette rette bilen;)

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår