Morten_740 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ja nå er det vel på tide å vise min volvo ;p kjøpte den i november å har ikke fått lagt den ut på nett før nå... på denne stunden så har jeg altså klart å dumme meg skikkelig ut på glatta. jeg endte en tidlig morra på det glatte føre ut av veien å inn i heia, skader ble det. knakk add-on fronten å en liten bulk i kanalen. add-on fronten ble fikset å tatt på igjen, å der klarte den å henge i 1 uke toppen før ei jente lånte bilen å litt kjøring fra mi side" den knakk igjen" volvoen min: 740 tic air condition Cruise controll pc gps 200++ defa bilalarm sentralås el.vindu speil el.takluke setevarmer helsvart interiør + en bot jeg fikk i forje uke som enda ikke er betalt.. :naaaws kjørte litt fort ut av ei rundkjøring men slakket av med en gang jeg var oppe i 90, så stod politiet på andre siden av sletta å målte meg i 68 i 50 sona. fikk 2 prikker å 4200. så jeg måtte jo bare spørre om jeg kunne få noen isskraper, så jeg fikk 2 isskraper også :p før jeg ødela add-on fronten etter krasjen: dette er dataskjermen min her er kabinettet til pc`en "hanskerommet" dette var noen bilder av bilen min, kanjse det kommer flere vist interesse.. =þ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Fin bil du har!Sleng ut flere bilder du,evt. av motorrom:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 hvordan styrer du varmen og vifte hastigheten? men pen 740 :) noen vidre planer?? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Viftestyringa siter da på plassen sin den, er ECC ser det ut som. Men hvordan har du fått plass til CD spilleren der? Tenker på El-sentralen som er innom der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_740 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 her er den deilige varmen min :p cd spilleren ja.. hmm, det er bare fronten som henger der, meg å morfar fikk loddet en lang ledning bak fronten å ned til selve spilleren som ligger med pasasjer bena, oppunder hanskerommet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_740 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 femtidige planer: jeg venter på lønn får å bestille t-rod styling.. så tengte jeg på å kjøpe noe bedre efektanlegg. noen eiker felger tenker jeg også på. topp-pakningen må jeg skifte ettervert å noe dill dall. men ikke så lett å spare når man er lerling å har mangfoldig masse utgifter (LÅN, bensin å MOBILREGNING) :P Men bilen er bare så utrolig deilig å kjøre :) hadde gjort seg med sperre da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 gratla med godt utstyrt traktor :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_740 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 gratla med godt utstyrt traktor :) greit å ha utstyr :p så er det også greit når dataen sier når jeg må slakke ned litt får fotobokser :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 :D:D det er bra! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 om du skal selge addonen så si i fra.. I WANT! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Enda en som har kjøpt rette bilen :) gratla. Men den dataen, funker den som du sier? sier i fra om fotobokser? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_740 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Enda en som har kjøpt rette bilen :) gratla. Men den dataen, funker den som du sier? sier i fra om fotobokser? ja når jeg starter gps programmet så ser jeg hvor jeg kjører å så sier den "warning gatsow" eller noe sånn i høytalerene, så kommer det opp på skjermen hvor mye fartsgrensen er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 ja når jeg starter gps programmet så ser jeg hvor jeg kjører å så sier den "warning gatsow" eller noe sånn i høytalerene, så kommer det opp på skjermen hvor mye fartsgrensen er.. Hørtes konge ud. Ka har du betalt for dette? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_740 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hørtes konge ud. Ka har du betalt for dette? jeg betalte nok får bilen å det. dataen koster 13000 tror jeg + arbeid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hva slags navigasjonsprogram bruker du?? Ettersom du kjører på PC... Hvor har du hentet fotoboksdatabasen og hvor godt oppdatert er denne?? mvh Hans Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg