safoll Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 men vist han ikkje har fått d har eg på en måte retten på filtere for eg var den einaste som gå bud får søndagen Hei, du har på ingen måte rett på filteret. Jeg har lagt ut filteret til salgs på flere forum, og så langt har jeg et "ubekreftet" bud på 300,- hvor budgiveren skulle bestemme seg før i kveld. Alt har sin minstepris. Selv om noen hadde bydd 1 krone for filteret, betyr det ikke at jeg har måtte selge det for 1 krone. Da legger jeg det heller ut til salgs på QXL, hvis jeg virkelig skulle være så "sugen" på å få solgt filteret. Minsteprisen er 300,- + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 300 inkl. frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 300 inkl. frakt. Hei, beklager men filteret ble akkurat solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe no prob ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg