GlennK Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Da er det ikke noe stress foreløpig! Pakker den ned i morgen, og venter på adressen jeg da! Gasseren fungerer i hvertfall! Men den leverer kanskje litt for fet blanding for min motor slik den er justert nå. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Den er grei. han får shhuustere han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hehe, skal sende en pm med adrese jeg:D beklager for jeg ikke svarte så fort, så ikke tråden før nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Slenger den i posten etterpå jeg Turbo Dos. Er vi heldige så har du den i morgen. Selv om jeg tviler litt, jeg har litt dårlig erfring med "post i butikk" opplegget her i landet... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Slenger den i posten etterpå jeg Turbo Dos. Er vi heldige så har du den i morgen. Selv om jeg tviler litt, jeg har litt dårlig erfring med "post i butikk" opplegget her i landet... Glenn Kjempe greier Glenn:) tusentakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Turbo Dos, skal du ha med det jævla stygge fæle tunge innsuget også, eller holder det at jeg sender selve gasseren?? Da blir det litt lettere for meg å få pakket det skikkelig også. Svar fort, så stikker jeg og leverer det nå straks! Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Turbo Dos, skal du ha med det jævla stygge fæle tunge innsuget også, eller holder det at jeg sender selve gasseren?? Da blir det litt lettere for meg å få pakket det skikkelig også.Svar fort, så stikker jeg og leverer det nå straks! Glenn holder med forgassern ja.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Turbo Dos, håper du blir fornøyd da! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Blir jeg 100% sikkert. Tusentakk For forgasseren LaSsiss:pray :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Bare hyggelig.. Han får vel mer glede av og være hos deg enn og ligge i garasjen her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Nå ligger den ikke i garasjen din lenger i hvertfall.. nå ligger den i en pappeske, foret med papp-greier, og klar til å leveres på Kiwi-post-i-butikk-på-Minnesund..... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Heh, ved den berømte jaf's!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Eller "Slafs" som jeg kaller det.. Har spist der 2-3 ganger, og maten er faktisk ikke så fryktelig ille! Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg