beemern Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 skal legge ut litt bilder i morgen jeg;) kan kan du bestille igjennom KN Cams, kan sikkert skaffe nr dit vist du er int. dem lager kammer, og er ikke så ille dyre heller.. men koster jo så klart litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 da er M3 skjørt innkjøpt.. sette på dem i løpet av uken:D setter inn noen bedre bilder i løpet av uken;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 pentpent! har du fådd den lakka nå eller? så så ny ut! åssn frontleppe er det du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 er ikke lekkert nei, gr bare grunninga enda.. har bare brukt kameraet mitt litt orgentlig.. hehe.. det er orginal is leppe. men fronten er lettere modifisert da.. er ikke noen som har bmw grill til meg a.? mangler den i midten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 nyrene koster 350 spenn på gsbildeler. er jo kasta etter deg :thumb Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 her en en liten anelse om hvordan fargen min skal bli, vet ikke om jeg er helt fornøyd enda da.. må tenke litt på det, kanskje det blir litt mere, blå pærlemor i den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 noen som har lokk til de nye lampene.? til bak på fultlysene.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg