beemern Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 har da en gammal e30 som jeg har hatt lenge nå, men lenge siden det har vært skilter på den.. så da tenkte jeg skulle legge ut en by tråd om den siden det har begynt og komme inn litt penger i lommeboken som tilsier at jeg kan kjøpe litt deler til den.. planene er vel mest og få lakkert den til sommeren, og få senket den nesten ubruklig lav så fort som mulig.. motoren som sitter i er helt nyoverhalt utenom toppen, men ny kam og vippearmer er bestilt.. så da får jeg hentet ut noe mere hester ut av den ildersinte 318.. hehe.. den kammen jeg hadde takket farvel til meg sist streetmeet.. :D har bestilt en del deler til den nå, men det er mest lister rundt hele og div, så jeg får alle listene helt nye, det er jo digg.. på neste nå så blir det enten en ny hjerne til bilen, vist ikke så blir det sota lamper til den.. har ikke bestemt meg om jeg skal ha angel lamper eller ikke igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 god harrybil:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 hva slags felger er det du har- dim. etc...? Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 det er MIM felger i 16" et 30 så jeg må ha på en spacer.. kjøpte felgene for et år siden eller noe, av en lokal råner.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 de var kule, får si fra om du vil bli kvitt dem en dag, hehe... Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 alt er vel til salgs til rett pris.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 dette er bilde av fronten sånn som den ble, er litt igjen på den, og fargen som jeg har tenkt og lakkere den i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 fin farge. hvorfor fjerne bmw logoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 ser mere kleent ut synes jeg.. jeg gjorde dette for mange år siden men nå ser jeg at det er mange andre som har gjort det også.. .. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 da ble den en liten haug med deler da.. alle listene rundt nye, nye øyelokk, oljeføler, innsugspakkning, slange til tomgangsføleren og moffe til innsuget fra luftmengdemåleren.. og en PG forsterker, titanium Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hadde du ikke lakka den, så ville jeg kjøpt den til sommern:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvilken farge er det? Vet jo det er lilla da.. :) Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 bilen er jo i den fagen den er på de øverste bildene da.. det er bare grunnig egentlig.. den rosa lilla fargen som er der er en liten egen blandig.. hehe. er 20% rene lilla og rosa farger og 80% forskjellige pærlemor farger.. bilen skal ikke lakkeres før til sommeren så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Men det ser ut som bag. lokket er lakkert! :) Det var den fargen jeg tenkte på :) Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 ja det er den fargen som er på bag. lokket jeg skal lakkere hele bilen i , vist det er det du tenker på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg