Gå til innhold

Treffet i Strømstad. Skjærtorsdag!

Ranger emnet


Tommynsr

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vell bare sentrum de stenger.... Det gjorde de jo i fjor også deler av dagen.

 

 

Står jo på vg at det skal gå busser inn til sentrum fra utkanten... så vi får se..

Men trådstarter, tror du de tjener så mye penger i forhold til alle utgiftene?

Er ikke akkurat mange jeg kjenner som drar dit for å handle på skjærtorsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke handelstanden i sentrum tjener så utrolig mye på at alle står i kø med en fantasilion biler. Grensa derimot drar nok kr. BTW, skjønner jeg at de sperrer av gatene for biler. :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir noe av!!!! er jo en tradisjon, og jeg snakket med flere svensker for et par år siden. De syns det var morro at det faktisk først SKJEDDE noe i byen. Ellers var det delevis dødt der. Så hvorfor skal de liksom ta bort oss? hmmm.. tror heller det er poilitiet og poilitikerene som har noe å si, og ikke folket;) men skjønner dem jo litt! Men det som er, vi kommer egentlig uansett hva de sier:P skal litt til for å stoppe nordmennene der tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis de faktisk for en gangs skyld gjennomfører en total lukking av strømstad (hvilket jeg ikke tro, har jo ikke skjedd før...) så er det jo bare å hive seg i kjerra og dra til halden..flesteparten ender jo opp i halden etter at man har vært i stømstad på dagen..ergo : jeg ser ikke problemet:hello:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår