Oyrein Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Den nye, er det også en 2.0i 16v ??? så forresten det autofil klippet forleden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 hehe.. nei den nye er en 160hester 2,3 liters :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Gobil iallefall!! fikk akkurat min 2.3 i går fra nippon og jeg er i skyene her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 nice;) 4ws? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jepp:) den lilla som sto en stund på nippon.no. Har hatt litt småtrøbbel pga ræva jording av batteriet men det skal fikses når jeg våkner engang i dag.. Noen som vet åssen det er å bygge anlegg i disse bilene? er jo ikke store plassen baki akkurat da:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 må evnt bli noe slikt? : Jeg skal prøve å få inn en glasfiberstereo i min og d ekstreme kittet kommer på om en uke eller 2 ;) men bilen blir ikke vist frem før om 3 mnd'er ca. pga. at jeg reiser på sjøen om en uke ;p bilen min blir bygd av spoilera.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 kan funke det der ja:) Blir iallefall litt glasfiber i dørene på min, skal inn 2 6.5"s frontsett Blir sponsa an morel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ikke dumt :p jeg skal hive inn glasfiberstereo :D du kan jo få se om noen månder hvordan det blir.. Er et styling firma fra østeuropa som bygger bilen til meg menst jeg er på jobb på sjøen.. Jeg sier bare hvordan d skal vere så fikser de alt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Sjøfolk ja, dere tjener altfor mye!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 alt for dårlig :p faktisk.. hadde tjent mer på land om man hadde jobbet like mye... det tror jeg faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestad Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Du har ikke anledning til og selge noen div. deler fra den kondemnerte luden? :wonder Siter 92 Honda Prelude 2.0 WingsWest RS LipKit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 nix.. men har en orginalspoiler liggende da :P om d var tilfeldigvis den du tenkte på :P HEH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltbitch Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har vel ikke lyst til å kjøpe ett sett med Skunk2 fjører til din Prelude da?? hehe... Siter ~Cecilie~ * Nissan 200sx s13 * Mitsubishi Colt *solgt* Team-Sact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 blir nok luftfjøringer på meg gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alv prelude Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Har du tenkt på å bytte motor? Det vil jeg anbefale deg på det sterkeste:idea: Kjøp deg en 2.2 Vtec fra Japan. Man må ut med 20-40k for et komplet swap. Den yter 200hk(jin) og 220nm:thumb Jeg var færdig med motor byttet mitt for ca to månder siden, og jeg angrer ikke et sekundhappyhappy Det går som bare f***, og Vtec er j*** artig når man skal ta forbikjøring. Hvis det virket interisangt ut kan du ta å søke etter H22a på ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg