roadbloc Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Kjøpte meg en prelude som varte i 4 dager med skilt :p sto stille i 3 dager pga. omregistrering og diverse. Et pizzabud heiv seg uti veien fra en parkeringsplass.. Og der var SELVSAGT jeg.. Bilen skulle få ekstremt mye fett denne uken her! men neida... Slik ble den seendes ut: Skader for over 90 000! Haha :p KONDEMNERT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Auu! Kjedelig. Men det var ikke din feil, eller? Fine biler det der, en kamerat som nettop har kjøpt en lik en. Kondolerer Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 takk :D nei var det fuckings pizzabudet :p så jeg får igjen cash.. kjøper meg sikkert enda en nå til helgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 den var kjip...hmm..hvor store skader var det egentlig a? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 :) Høres bra ut. Gode biler det der Wicky: Se på bildene, det så ikke helt bra ut kan du si Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 så da ut som...hmm...bakskjerm, dør og vinduer som var mest skadet?hmm.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 skader for over 90 000,- :P begge framskjermer, panser, frontfanger, venstre dør, venstre bakskjerm, rutene på venstre side + den ble rammeskeiv.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Trist å se en lude slik :-( Men det er flere luder der ute ;-) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ja, det begynner å bli en del. Noe jeg ikke ser på som noe negativt iallfall. Har alltid sagt til meg selv at fwd, nei det er bare TULL ja. Helt til jeg prøvde en prelude her om dagen faktisk. God bil det. (sorry hvis jeg såra noen hardbarka volvo fans) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Trist det med bilen din,men 90000kr skal du være fornøyd med, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 kondolerer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 kjøpte meg ny prelude fredag ;) dere har kansje sett den som var med på autofil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Begge bilene mine :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Bare lurte på en ting.. siden gamle bilen din blei kondemnert, måtte du betale forsikringa noe for å få beholde den gamle? Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe.. for å si d slik: de henter den ikke før snøen er borte å de har fått mindre å gjøre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg