Gå til innhold

Hvor bør man imoprtere rx7 3gen. fra?Pris?

Ranger emnet


husqvarna

Anbefalte innlegg

ikke for og være negativ til mobile! men pass på når du kjøper igjenom der! har vært myye lureri på den siden i det siste...

 

 

Er mye svindel på slike sider ja. Først og fremst kan du passe på at du kjøper en bil som er LATTERLIG billig. for INGEN folk selger bilen sin til spotpriser! minst 10000 euro må du ut med for en rx!

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller kjøpe den av en på http://www.rx7club.com som har en del poster.. det gjorde jeg:)

 

hvis fyren har 300 poster og du leser gjennom dem og ser litt hva han har skrevet, så kan du jo sjekke om fyren er en svindler.. ;)

 

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har en god kontakt i USA når det gjelder RX7. Dette er eieren av Gotham Racing i Forth Worth TX.

 

Så hvis du er interesert i bra venstrestyrt RX7 så kan jeg skaffe det ifra USA.

 

Jan-Tore

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har en god kontakt i USA når det gjelder RX7. Dette er eieren av Gotham Racing i Forth Worth TX.

 

Så hvis du er interesert i bra venstrestyrt RX7 så kan jeg skaffe det ifra USA.

 

Jan-Tore

 

Hva vil en bra venstrestyrt RX7 komme på da cirka? Ferdig på veien i Norge.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Trenger litt info om import av Rx-7 til Norge?

Fortell meg det du veit =)

Som de andre har sagt, japan og usa.. England er ikke dumt det heller, kan ta med bilen hjem på bastø ferga og de ligger ikke så dumt i pris over der heller, også får du sett bilen før du kjøper den, men det er høyre styrte rx7er som er importert fra japan i england for det meste..selvom jeg har kommet over noen som er høyre styrte faktisk.

http://motors.search.ebay.co.uk/Rx7_Cars_W0QQa38ZQ2d24QQa39Z1962QQa6ZQ2d24QQa85ZQ2d24QQalistZa39Q2ca41Q2ca6Q2ca85Q2ca38Q2ca3801QQbsZSearchQQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfgtpZQQfposZPostcodeQQfromZR2QQfsooZ1QQfsopZ1QQftrtZ1QQftrvZ1QQga10244Z10425QQgcsZ13QQlopgZQQpf_queryZRx7QQpfidZ1150QQpfmodeZ1QQreqtypeZ2QQsacatZ9801QQsadisZ200QQsaprchiZQQsaprcloZQQsargnZQ2d1QQsaslcZ3QQsbrftogZ1QQsofocusZpf

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår