Gå til innhold

pris på manta B

Ranger emnet


hamansen

Anbefalte innlegg

Lurer på hva jeg kan forvente og få for min manta B GTE 1983 modell,

 

nylakkert hvit, 400 lykter foran,dtm leppe,full styling,spoiler bak, tonede ruter, 8,5x17" Brock B1 (NYLAKKA SORTE) med 2 helt nye dekk,og 2 halvslitte(215/40-17"), 14" alleycat med gode piggdekk, simons mellompotte og bakpotte,ny termostat,rotor,fordelerlokk,plugger,pluggledninger. sperra bakaksling, stolene foran er lørvete, 5trinns kasse, teak rundt instrumenter+++

 

ingen stereo.

 

noen som vet?? skal prøve å få fixa noen bilder!:naaaws

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en skikkelig flott bil, hvorfor kvitte seg med den?

 

er i utg . punktet ikke tenkt å kvitte meg med den, men er bare intr i høre hva folk er villig til å gi for noe slikt.. men kommer nok til å beholde den, å starte å bygge motor neste vinter...:naaaws

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Lurer på hva jeg kan forvente og få for min manta B GTE 1983 modell,

 

nylakkert hvit, 400 lykter foran,dtm leppe,full styling,spoiler bak, tonede ruter, 8,5x17" Brock B1 (NYLAKKA SORTE) med 2 helt nye dekk,og 2 halvslitte(215/40-17"), 14" alleycat med gode piggdekk, simons mellompotte og bakpotte,ny termostat,rotor,fordelerlokk,plugger,pluggledninger. sperra bakaksling, stolene foran er lørvete, 5trinns kasse, teak rundt instrumenter+++

 

ingen stereo.

 

noen som vet?? skal prøve å få fixa noen bilder!:naaaws

 

 

Selges nå grunnet pengemangel..uten Brock felgene,,

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 årsavgifter og ikke godkjent.. :/

 

 

jepp.. eu-godkj skal ikke være noe hokus pokus, vet ikke annet enn sotinga på rutene og senkinga som må gjøres noe med, er fort gjort å hive på originalfjærer før eu-kontr.

Når d gjelder årsavgift, så må jo ikke de betales før ei evt registrering. og etter 1juli er det jo halv avgift!

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår