Kalisto Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg lurer på hva det kommer av at pæra i bagasjerommet ikke lyser.. Har altså ingen ide overhodet hvorfor den ikke fungerer. Jeg hadde oppe pæren og sjekket, og målte på kontaktene hvor det var kun 3-4V. Pæra er 12V så det må jo være noe riv ruskende galt angry Alle andre lysene i bilen fungerer fint.. Plukket litt ned av veggen og fant ut at den ene av de to ledningene til kontakten var spleiset, men det så orignalt ut. Så gikk alle disse ledningene inn i en feit dunge med andre ledninger som lå langs karosseriet.. Jeg har altså ingen ide om ha som kan være feil. Det er en liten feil men det er dødsirriterende uten lys i bagasjerommet :rockets Noen som har noen ideer? Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Jordinga til lampa kanskje, den går sikkert via låsen eller en bryter, evt. finn ut hva den andre kabelen går til, og se om det er full spenning der, da er feilen mellom splitten og lampa sannsynligvis... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Prøv å måle spenningen mellom +på pære og ett jordet punkt på bilen. Hvis du får 12V da, er jordingen til pæren dårlig. Da kan du legge opp ny jording til pæren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg