Gå til innhold

Diverse til Golf 3

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har igjen noen småsaker fra golfen, og siden de bare ligger å samler støv og tar plass, så kunne jeg tenke meg og bli kvitt det..

Har følgende fra 1,8 liters golf 3 :

-40mm senkefjører for 95mod-> (brukt i 6md)

-Hella fabrikksotede baklys, brukt i ca 3 uker.

-Orginal Luftfilterboks m/filter.

-Grill, lakket i dragongreen ( LC6P )

-Orginale Støtdempere

-Bosel Bakre lyddemper (orginal), brukt i 2 uker.

Her er det bare og gi bud, skal bort !

Kan også byttes i ting, kom med forslag.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er standen på de originale demperne, og er det mulig å bare kjøpe de bak (evt til hvilken pris)..?

Evt totalpris på dempere + senkesett (er dette med TUV?)..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvil:

Tilstanden er ikke så ille etter hva jeg husker, men de skumgummihylsene rundt demperne er litt slappe i fisken.

Jeg er ikke ute etter og få no kjempesum for delene, og det er som sagt bare og gi bud,eller tror du at du har noe jeg kunne ha interesse av kan det sikkert foreslåes ett eventuelt bytte.

De øverste delene av demperene følger forresten ikke med( demperskåla i motorrommet, og gummipakningene under skåla), da disse måtte brukes på supersportunderstellet.( men disse har du jo fra før på demperne dine )

Kan få tak i tuv papirer ja, sendte de ved en feiltagelse med forrige eier, men kan få de tilbake.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvil:

Tilstanden er ikke så ille etter hva jeg husker, men de skumgummihylsene rundt demperne er litt slappe i fisken.

Jeg er ikke ute etter og få no kjempesum for delene, og det er som sagt bare og gi bud,eller tror du at du har noe jeg kunne ha interesse av kan det sikkert foreslåes ett eventuelt bytte.

De øverste delene av demperene følger forresten ikke med( demperskåla i motorrommet, og gummipakningene under skåla), da disse måtte brukes på supersportunderstellet.( men disse har du jo fra før på demperne dine )

Kan få tak i tuv papirer ja, sendte de ved en feiltagelse med forrige eier, men kan få de tilbake.

I praksis, hva betyr det at de skumgummihylsene er litt slappe i fisken..?

Er det gass eller oljedempere..?

Aner ikke hva nye bakdempere koster, kan sjekke opp i dette..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er gass eller olje er jeg ikke sikker på, det er i allefall orginale dempere. Vet ikke hvilken funksjon de skumgummihylsene har, vet bare at alle golfer har de, og at de alltid er slitt. Bare kom med et forslag om pris.Er ikke ute etter og tjene masse penger på dette. Skal bort fort, da huseier begynner og bli gretten :)

kan få hele pakka med dempere og senkefjører + orginale fjører for 600.-

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...