Mandel Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Har igjen noen småsaker fra golfen, og siden de bare ligger å samler støv og tar plass, så kunne jeg tenke meg og bli kvitt det.. Har følgende fra 1,8 liters golf 3 : -40mm senkefjører for 95mod-> (brukt i 6md) -Hella fabrikksotede baklys, brukt i ca 3 uker. -Orginal Luftfilterboks m/filter. -Grill, lakket i dragongreen ( LC6P ) -Orginale Støtdempere -Bosel Bakre lyddemper (orginal), brukt i 2 uker. Her er det bare og gi bud, skal bort ! Kan også byttes i ting, kom med forslag. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hvor mye skal du ha for: Hella fabrikksotede baklys, brukt i ca 3 uker?? Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 bare og komme med bud eller innbytte :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hvordan er standen på de originale demperne, og er det mulig å bare kjøpe de bak (evt til hvilken pris)..? Evt totalpris på dempere + senkesett (er dette med TUV?)..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 bilde av sota baklyktene ??? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Marvil: Tilstanden er ikke så ille etter hva jeg husker, men de skumgummihylsene rundt demperne er litt slappe i fisken. Jeg er ikke ute etter og få no kjempesum for delene, og det er som sagt bare og gi bud,eller tror du at du har noe jeg kunne ha interesse av kan det sikkert foreslåes ett eventuelt bytte. De øverste delene av demperene følger forresten ikke med( demperskåla i motorrommet, og gummipakningene under skåla), da disse måtte brukes på supersportunderstellet.( men disse har du jo fra før på demperne dine ) Kan få tak i tuv papirer ja, sendte de ved en feiltagelse med forrige eier, men kan få de tilbake. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 bilde av sota baklyktene ??? http://www.rennsport.co.uk/ProdImages/A3-210_norm.jpg Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Marvil: Tilstanden er ikke så ille etter hva jeg husker, men de skumgummihylsene rundt demperne er litt slappe i fisken. Jeg er ikke ute etter og få no kjempesum for delene, og det er som sagt bare og gi bud,eller tror du at du har noe jeg kunne ha interesse av kan det sikkert foreslåes ett eventuelt bytte. De øverste delene av demperene følger forresten ikke med( demperskåla i motorrommet, og gummipakningene under skåla), da disse måtte brukes på supersportunderstellet.( men disse har du jo fra før på demperne dine ) Kan få tak i tuv papirer ja, sendte de ved en feiltagelse med forrige eier, men kan få de tilbake. I praksis, hva betyr det at de skumgummihylsene er litt slappe i fisken..? Er det gass eller oljedempere..? Aner ikke hva nye bakdempere koster, kan sjekke opp i dette.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Om det er gass eller olje er jeg ikke sikker på, det er i allefall orginale dempere. Vet ikke hvilken funksjon de skumgummihylsene har, vet bare at alle golfer har de, og at de alltid er slitt. Bare kom med et forslag om pris.Er ikke ute etter og tjene masse penger på dette. Skal bort fort, da huseier begynner og bli gretten :) kan få hele pakka med dempere og senkefjører + orginale fjører for 600.- Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Kanskje litt dumt spørsmål - men Bosal lyddemper vil si?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 har do solgt de baklyktan? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 baklysene er ikke solgt nei. Har glemt helt av at jeg la ut denne tråden. fant også ut at jeg har frontlykter..gti-lykter med dobbel optikk. selges billig . Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TURBOLOVER Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 mye kan du selge baklyktene for? ser att det bare er å by, men kunne tenkt meg å vite sånn ca. å mye du vil ha. kan komme å hente de raskt til rett pris. mvh. tom erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 rundt 450,- kosta 1300 nye og har ikke blitt brukt så mye. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TURBOLOVER Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 ok, har du et tlf.nr jeg kan treffe deg på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg